Opiskelemaan - mutta mitä? Ikää 39v.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ikuinen opiskelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ikuinen opiskelija"

Vieras
Peruskoulutus terveydenhuoltoalalta ja siihen liittyen paljonkin ammatillista lisäkoulutusta - mutta nyt taas kiinnostaisi opiskella lisää. Kuulisin mielelläni muidenkin +35v opiskelijoiden kokemuksia kuinka vihdoin löytää se "oma juttu" hyödyntäen myös aiempaa ammattitaitoa.
 
[QUOTE="vieras";28138982]Aromaterapiaa, enkelihoitoa, reikiä, rentoutusta, hypnoosia ja kaikkea ihanaa. Oman Itsen löytämistä.[/QUOTE]

Mulla on tuon tyyppistä lisäkoulutusta aika paljon, haluaisin jotenkin edetä taas siitä, menetelmistä eteenpäin. Enkelihoito ja reiki tuntuisi siltä, että haahuilen liikaa ja liian kauaksi..
 

Kuumimmat

Yhteistyössä