I
"ikuinen opiskelija"
Vieras
Peruskoulutus terveydenhuoltoalalta ja siihen liittyen paljonkin ammatillista lisäkoulutusta - mutta nyt taas kiinnostaisi opiskella lisää. Kuulisin mielelläni muidenkin +35v opiskelijoiden kokemuksia kuinka vihdoin löytää se "oma juttu" hyödyntäen myös aiempaa ammattitaitoa.