Opiskelemaan, kotihoidontuen lopetus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Siis millä lomakkeella sinne Kelalle ilmoitetaan että lopettavat kotihoidontuen maksamisen siitä päivästä kun olen opiskelija????? Olen laavannut Kelan sivuja ja yrittänyt soittaa sen sata kertaa mutta mitään informaatiota en löydä tai vastausta puhelimeen saa....

Alkuperäinen kirjoittaja 2äiti:
Voit tehdä itse vapaamuotoisen lapun, josta käy ilmi päivä jolloin haluat tuen loppuvan, allekirjoitukset ja päiväykset tietysti alle.

Näin muakin neuvottiin tekeen ja voi laittaa sellaseen kuoreen mitä kelassa on ja lähettää tai varmaan ihan suoraankin voi viedä jollekkin virkailijalle tai niiden postilaatikkoihin,siihen mikä siin kelassa.

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
Siis millä lomakkeella sinne Kelalle ilmoitetaan että lopettavat kotihoidontuen maksamisen siitä päivästä kun olen opiskelija????? Olen laavannut Kelan sivuja ja yrittänyt soittaa sen sata kertaa mutta mitään informaatiota en löydä tai vastausta puhelimeen saa....

kyllä kotihoidontukea voi nostaa opiskeluaikaan, jos lapsi ei mene päiväkotin. mummo tai lapsen isä hoitajaksi niin asia on sillä selvä

Yhteistyössä