Mies ei tajua että en rakasta sitä enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
en enää vuosiin.Olen tehnyt temppuja,että tajuaisi.Olen sanonut suoraan tunteeni,ei ei vaan tajua.
Pois olen yrittänyt lähteä,ei päästä.Yksi kerta häiriköi niin pitkään,että takaisin tulin.Poliisit ei auta,kun ei tee väkivaltaa.Vaihdoin numeron salaiseksi ja uudeksi,häiriköi vanhemmilleni.Eli siis meni sinne itkemään.Meillä on lapsia.
Oman äitinsä kanssa juonivat vastaan ja huostaanotoilla ym uhkailivat,jonka sain loppumaan,kun uhkasin poliisilla.
Siis koko ajan sellainen henkinen väkivalta oli päällä ja paljon helpommalla pääsin kun tulin kotiin.
Mies rauhoittui ja muuttui mukavemmaksi,mutta taas alkanut sama paska.Töihin ei saa soittaa kotiasioita,sitten raivotaan puhelimeen,jos näin olen tehnyt.Alkoholi maistuu ja siitä ei oo muka ongelmaa,vittumainen olen,jos mainitsen siitä jotakin.Ja nämä niitä pieniä ongelmia,isojakin on.

Mutta en enää rakasta miestä,pelkkä ajatus miehestä saa ahdistumaan.

Ongelma tuskin on siinä että mies ei tajuaisi ettet rakasta sitä. Älä anna sen estää onnellisuutttasi, kyllä aivan varmasti pääset eroon jos haluat. Pahemmistakin paikoista on naiset päässeet.

Yhteistyössä