5
555555
Vieras
Vaikean elämäntilanteen ja huonon rahatilanteen takia, olen ilmeisesti saamassa eräästä 300e laskusta maksuhäiriömerkinnän.. En ala tarkemmin erittelemään juttua, mutta ei ollut mahdollista lainata keneltäkään tai kerätä rahoja mistään ja tilanne oli muutenkin todella vaikea. Ongelmana on että syksyllä olisi tarkoitus aloittaa opinnot ja mahdollisesti, ottaa opintolainaa.
Voinko tuota opintolainaa saada? Kelan sivuilta päättelin sellaista, että olisi mahdollista saada maksuhäiriömerkinnänkin kanssa, mutta siinä pitää antaa perustelut mistä merkintä on tullut ja ne harkitsevat siellä sitten tarkkaan asian. Onko kukaan onnistunut saamaan.. Tämä on eka kerta kun olen joutunut tuohon tilaan ja todellakin pännii, mutta asia jolle en oikein voinut mitään..
Voinko tuota opintolainaa saada? Kelan sivuilta päättelin sellaista, että olisi mahdollista saada maksuhäiriömerkinnänkin kanssa, mutta siinä pitää antaa perustelut mistä merkintä on tullut ja ne harkitsevat siellä sitten tarkkaan asian. Onko kukaan onnistunut saamaan.. Tämä on eka kerta kun olen joutunut tuohon tilaan ja todellakin pännii, mutta asia jolle en oikein voinut mitään..