Opettajat! Mistä huomaat jos joku oppilas on ihastunut sinuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ope

Vieras
Musta nimittäin tuntuu, että yksi oppilas (16 v.) on jollakin tapaa ihastunut muhun. Tuntuu vähän kiusalliselta. Tämä on tietääkseni aika yleistä ja nuoren kehitysvaiheeseen kuuluvaa. Onko muille käynyt näin?

No, mua haki yks yläasteen poika tanssimaan, kun olin discossa valvojana... Sit se tuli siihen portaille juttelemaan ja venas mun pyörän luona (ilman paitaa :) ), kun disco loppui... Sit tunnustikin ihastumisensa ja kysyi, josko voitais nähdä tai ainakin pyöräillä kotiin yhdessä... Olin silloin nuori 23 v. ope eli tapahtui jo 7 vuotta sitten... Myöhemmin lukion poikia ollut muutama, jotka on flirttaillu ja halaillu ystävänpäivänä ym... Pidä siinä sitten pää kylmänä...

No esimerkiksi ei oikein uskalla katsoa muhun tunnilla ja punastelee. Muitakin esimerkkejä on, mutta en viitsi niistä täällä mainita, jotta mua ei voi tunnistaa. Se vasta kiusallista oliskin:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No esimerkiksi ei oikein uskalla katsoa muhun tunnilla ja punastelee. Muitakin esimerkkejä on, mutta en viitsi niistä täällä mainita, jotta mua ei voi tunnistaa. Se vasta kiusallista oliskin:)

Voiskohan tuota soveltaa miehiinkin, tota ettei uskalla oikein katsoa päin? Tänään kyllä nopeasti kuikkas. :D

Yhteistyössä