Opettajan tekstarit...

Meillä opettaja vastaa joko ok tai esim. tänään että pikaista paranemista. Sama se miten/mitä vastaa. Jos ei vastaa tekstiviestiin mitään laitan myös Wilman kautta viestin. Pääasia että jossain vaiheessa viestin saa. Soittoja on pyydetty välttämään muina aikoina kuin aamulla ennen tunteja tai koulun jälkeen (paitsi opettajanhuoneeseen, josta ilmoitetaan eteenpäin jos siellä joku sattuu vastaamaan)

Alkuperäinen kirjoittaja yksi opettaja myös;24639307:
Ihan hauska jos omalla kustannuksellasi lähettelet tekstareita, naurettavaa kuitenkin koska sen ei pitäisi mennä opettajan palkasta että hoitaa työasiaa. No mutta juuri sinunlaisesi uhrautujat saavat vanhemmat kuvittelemaan, että opettaja on nöyränä valmiina koko ajan heidän tesktareihinsa vastailemaan+ sulla ei taida olla omaa perhettä tai ylipäätään omaa elämää ollenkaaan vaan elelet oppialiden kautta, ja sekin luo taas kuvaa siitä,että opettaja ei ole ihminen. Mä ainakin käytän ne muutamat kympit mieluummin omiin lapsiini. Kuten tekee aivan varmasti suurin osa täälläkin olevista mammoista vai onko kenenkään mieleen koskaan tullut, että kyllä, ne opettajat maksavat ihan itse ne tekstarinsa joita te vaaditte häneltä.

juuri näin.

Monikaan vanhempi ei vain sisäistä sitä,e ttä kotona kasvatetaan lapsi, itse hänet huolletaan, hoidetaan vahditaan kasvatetaan. Muilta osataan vaatia, ja arvostellaan lasetn kavereita, opettajaa...

vaikka se olet sinä, vanhempi, joka venyt, joka olet aina paikalla, joka kasvatat kakarasi ottamaan toiset huomion. ja se että joku vanhempi kuvittelee, että opettajalla ei ole omaa perhettä, johon tuhlata raha ja aika, niin on juuri sitä, että kasvattaa törkeitä kakaroita, jotka osaavat vain vaatia eivätkä itse kasva vastuullisiksi tekemään sitä mitä on tehtävä ja ottamaan toisetkin huomioon.

Meillä tytöllä nyt kuumetta ja laitoin sitten opettajalle tekstarin, että on tänään poissa koulusta. Toivottelin myös hyvät viikonloput samalla.

( meillä ei vielä ole käytössä VILMAa eikä muutakaan sähköistä järjestelmää )

Taitaa opettajalla olla puhelimessa valmiina vastausviesti Ok !

Tuon vastauksen olen saanut joka kerta opettajalta kun on pitänyt ilmoittaa.

Eikös se ole kuitenkin niin, että lyhyestä virsi kaunis.

Laita mielummin sähköpostilla. Opettajat joutuvat maksamaan itse puhelinlaskunsa. Mutta olisihan hän voinut toki muutakin sanoa, kuin ok.

Yhteistyössä