A
aapp
Vieras
[QUOTE="...";26313962]Mä voisin kuvitella, että poikani luokkakaverista tehtäisiin ilmoitus vastaavalla perusteella... Hänellä on kavereita ja kutsutaan synttäreille, mutta mutta. Kavereiden kanssa luuhaa lähikaupassa, näyttää vähän epäilyttävältä meno kun sitä katsoo. En ihmettelisi, jos näpistelisivät. Jos eivät ole kaupassa, niin pörräävät siinä kaupan liepeillä ns. huonolla alueella, ajelevat pyörillä pitkin parkkista/tiheään liikennöityä tietä, kulkevat isompien "pahisten" perässä. Juo energiajuomaa tölkkikaupalla. On just sellainen "tulevaisuuden toivo"-not.
Ja siis tokaluokkalainen kyseessä.[/QUOTE]
Meillä ei poika luuhaa kylillä.Kavereilla saa käydä kylässä,ja parin tunnin päästä pitää tulla kotiin .Kyse voi olla kyllä siitäkin että minä olen vammaisen lapseni omaishoitaja ja olen siis kotona.Mies on työttömänä ihan siitä syystä,että pystytään pyörittämään tätä kolmen lapsen härdelliä.Taloudellisesti tiukkaa,mutta lapset ovat aina puhtaissa vaatteissa,tarvittavat urheiluvälineet on jne.Poika kertoi että tänään opettaja oli käskenyt käydä parturissa pojalla on niskasta lyhyet hiukset ja edessä sellaset hiukset jotka haluaa kasvattaa että pysyvät sivulla..
Ja siis tokaluokkalainen kyseessä.[/QUOTE]
Meillä ei poika luuhaa kylillä.Kavereilla saa käydä kylässä,ja parin tunnin päästä pitää tulla kotiin .Kyse voi olla kyllä siitäkin että minä olen vammaisen lapseni omaishoitaja ja olen siis kotona.Mies on työttömänä ihan siitä syystä,että pystytään pyörittämään tätä kolmen lapsen härdelliä.Taloudellisesti tiukkaa,mutta lapset ovat aina puhtaissa vaatteissa,tarvittavat urheiluvälineet on jne.Poika kertoi että tänään opettaja oli käskenyt käydä parturissa pojalla on niskasta lyhyet hiukset ja edessä sellaset hiukset jotka haluaa kasvattaa että pysyvät sivulla..