Opamox ja raskaus..? Kokemuksia! Älkää tuomitko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surupuserossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Raskaana olevat harvoin haluavat altistaa sikiönsä lääkekokeiluille. Bentsodiatsepiinit aiheuttavat yleensä VAIN velttoutta lapselle, itkuisuutta, tehohoidontarvetta, ylipäätään vieroitusoireita tai muuta pientä...(tärkeintähän on vetää viitä nappeja naamaan raskaanakin, vauvasta viis) Monille bentsodiatsepiinien käyttäjille syntyy tänäkin päivänä siis 2000- luvulla huuli-ja kitalakihalkio lapsia. (sinusta sattumaa) Mitään henhenvaaraa lapselle ne eivät aiheuta ja siitä teratogeeninenkin palvelu puhuu. Syytä olisi saada pää ensin siihen kuntoon ennen raskautta,ettei bentsoja tarvitse syödä. Viis minä teistä äideistä, mutta ne sikiöt..... Eikä tartte vastata tähän, että vauvakin voi hyvin, kun äiti voi hyvin tms. diibadaabaa... Bentsodiatsepiinit eivät kuulu raskaana olevan naisen lääkkeisiin.

Kylläpä on ihme porukkaa taas tällä palstalla. Mä en ymmärrä tota toisten tuomitsemista kun ei oikeasti tiedä toisesta mitään...Täällä myös kirjoittaa muuten oikein hoitsu (voi luoja) ja tämä hoitsu sanookin, että satunnaisesti käytettynä siitä ei ole haittaa sikiölle. Ei kyllä satunnaisesti käytettynä aiheuta mitään noista edellä mainituista. Tottakai jos syö päivittäin niin ei ole hyvä juttu. Ja itsekin sain tätä lääkettä juuri ennen lapsen syntymää sairaalassa yhdeksi yöksi ja huoletta sen otin. AP:lle kovasti jaksamista!!!

Bentsodiatsepiinit voivat aiheuttaa tutkitusti lapselle huuli-ja suulaki halkioita alkuraskaudessa syötynä. vieroitusoireita synnytyksen jälkeen. Itkuisuutta,ärtyisyyttä, velttoutta.
Mitenkään ongelmiasi väheksymättä. Mikä tuon ongelmasi perimmäinen syy on?
Kamala tilanne.Raskaana ja bentsoja syötävä.

Et taida itse tietää yhtään miten helvetillistä elämä voi olla! tuskinpa kukaan huvikseen noita bentsoja syö! Sulla "rouva psykiatrinen sairaanhoitaja" ei ole tainut koskaan olla mielialahäiriöitä! eli kokemusta sulla ei ole! Itse söin raskauden aikana opamoxia ja lapsi on terve!

Luin tämän viestiketjun ja olen syvästi järkyttynyt. En tiennyt, että ihmiset ovat noin raakileita toisilleen. Toivon että sinä uneton AP sait nukuttua ja kaikki meni hyvin. Itse olen raskaana 17+0 enkä ole nukkunut ilman opamoxia ollenkaan, alusta saakka olen joutunut niitä käyttämään ja paha mieli on vellonut sen vuoksi viikosta toiseen. Ihmiset ovat erilaisia, toiset herkkiä.
Näihin ketjuihin kirjoittavat vastauksiaan monesti täydellliset raakalaiset, jotka sydämessään selvästi toivovat pahaa toiselle. En voi kuin olla järkytyksen perästäkin järkyttynyt..

Yhteistyössä