no tätä mietin että mihin bittiavaruteen ne oikein meneeMihinköhän sun rahat on hävinny?
On tapahtunut siirto kylläOletko aivan varma, että raha on siirtynyt? Mulla kävi kerran niin ettei sitä automaattista siirtoa ollu aktivoitu vai oletko aina itse sinne laittanut vaan rahaa?
huh en muista oliko just toi mut mummii oli ostanut aikoinaan rahaston ja takkiin tuli loppujen lopuks ne massit hävis johki.Minulla on siis sellainen mihin aloitin sijoittamaan, mutta se näköjään minulta on mennyt ohi, kun joka kk menee sinne x summa, mutta kun tili aina tyhjänä eli 0,00eur. Pitääkö se olla juuri niin ja mitäs jos haluan nostaa ne rahoja jotka sijoitan?
Mulla hävis tonni viikossa, kun tuli Kreikan kriisi. Onneks noista saa kyllä rahat nopeesti turvaan halutesaan.huh en muista oliko just toi mut mummii oli ostanut aikoinaan rahaston ja takkiin tuli loppujen lopuks ne massit hävis johki.
itse asiassa kysyn tästä asiasta viel lisää vaikka moraalisesta näkökulmasta en sijoita ois kyl aikaa ja se on hupia. mut siis voinko soittaa keskellä yötä pankkiin ja sanoo myykää osakkeet nyt vai miten toi puoli toimii?