Onko tuttusi koskaan sanoneet, että tuot tavalla tai toisella mieleen jonkun julkisuudessa arvostetun henkilön? Ihan siis miltä tahansa alalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minnaa en tietenkään tavannut koskaan vaikka ns. kalkkis olenkin. Hänhän poistui joukostamme jo v 1897

Pentissä järkytti erityisesti se, että aina hän voivotteli kun terroristit vuosikymmenten saatossa eivät listineet enempää kerralla kuin listivät.

Minnaa en tietenkään tavannut koskaan vaikka ns. kalkkis olenkin. Hänhän poistui joukostamme jo v 1897

Pentissä järkytti erityisesti se, että aina hän voivotteli kun terroristit vuosikymmenten saatossa eivät listineet enempää kerralla kuin listivät.

Mua taas neljän lapsen äitinä ärsytti se että itsekin parin lapsen isä kehtaa kritisoida sitä että synnytetään lapsia.

• Vau!
Reactions: setis
Varhaisteininä aloin pelaamaan pipolätkää ja sitä jatkoin vielä yli kolmekymppisenäkin, tosin se vaihtui kaukalopalloon toisella paikkakunnalla. Olin ihan otettu kun silloin teininä kaverit vertasivat luistelutaitojani latvialaiseen huippukiekkoilijaan, Helmut Balderikseen 😎👍

Tosin hän pelasi Neuvostoliiton joukkueessa, jota en itse koskaan kannattanut.

Vähän mallia hänestä:

Yhteistyössä