o'ou. nyt sitten yllätetään mies todenteolla *Turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
oon jo kauan suunnitellut, että joskus "salaa" järkkään jonkun yhteisen reissun meille ja nyt sen sitte tein. vähä mie oon ylpee ittestäni! :xmas:

varasin jyväskylästä hotellihuoneen pariks yöks ja siihen päälle joku risteily päijänteen saaristoon ( ei äkkiseltään kuulosta meijän jutulta, mutta koitetaan :D ) .
reissu on vast elokuussa, mut nyt mua jo jänskittää et miten sitte millä verukkeella keksis et lähettäis jyväskylässä vaan käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
oon jo kauan suunnitellut, että joskus "salaa" järkkään jonkun yhteisen reissun meille ja nyt sen sitte tein. vähä mie oon ylpee ittestäni! :xmas:

varasin jyväskylästä hotellihuoneen pariks yöks ja siihen päälle joku risteily päijänteen saaristoon ( ei äkkiseltään kuulosta meijän jutulta, mutta koitetaan :D ) .
reissu on vast elokuussa, mut nyt mua jo jänskittää et miten sitte millä verukkeella keksis et lähettäis jyväskylässä vaan käymään.

ihan epistä, minäkii haluun miehen kans kaksistaan jonnekkin. Kaikki vaan on niin kallista, ettei meidän tuloilla paljon tehdä "irtiottoja" :( Saako olla utelias ja kysyä, et paljo suunnilleen tulee maksamaan..?

Me käytiin just viime vkonloppuna Päijänneristeily tekemässä ja oli ihan tosi kivaa kun oli hyvä keli ja pystyi ihailemaan maisemia laivan kannelta. Matka kesti 4h.

Jyväskylähän on tosi kiva kaupunki, suomen paras ellen sanoisi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:

ihan epistä, minäkii haluun miehen kans kaksistaan jonnekkin. Kaikki vaan on niin kallista, ettei meidän tuloilla paljon tehdä "irtiottoja" :( Saako olla utelias ja kysyä, et paljo suunnilleen tulee maksamaan..?

säästä ? ei nuo maksa paljoo oikeesti! tuon hinnaks tuli n.250euroo. siihen päälle sitten tietty bensakulut tonne jkl:ään..ja muut "käyttörahat".
me ei olla ikinä oltu oikeen missään kaksistaan. ja nyt muksutkin menee sitten hoitoon molemmat ( pienempi ekaa kertaa ) .saa nähä osaako sitä siellä sitten kuitenkin olla huolehtimatta niistä :)

Yhteistyössä