Ä
ällöä
Vieras
ja millasia aloituksia te teette!
Miten ilkeette? Tiiä miten pervo nyt siellä tahmaa teidän tissi- ym ketjuja :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ällöä:ja millasia aloituksia te teette!Miten ilkeette? Tiiä miten pervo nyt siellä tahmaa teidän tissi- ym ketjuja :x
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Niin kauan kun pervo pitää kädet omissa housuissaan, niin ihan sama ainakin mulle...
Alkuperäinen kirjoittaja ällöä:ja millasia aloituksia te teette!Miten ilkeette? Tiiä miten pervo nyt siellä tahmaa teidän tissi- ym ketjuja :x
Alkuperäinen kirjoittaja äimä:ku käyn citymarketissa ja näen jonkun vastenmielisen ämmän valittamassa lapsilleen niin että selluliitit pinkeissä legginsseissä hytkyy ajattelen että palstailenkohan tuon kanssa illalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mua naurattaa jos Googlettaa jotain, niin aina loytyy vastaus Kaksplussan sivuilta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sareiv:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mua naurattaa jos Googlettaa jotain, niin aina loytyy vastaus Kaksplussan sivuilta![]()
Mäkin oon huomannu tuon saman.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äimä:ku käyn citymarketissa ja näen jonkun vastenmielisen ämmän valittamassa lapsilleen niin että selluliitit pinkeissä legginsseissä hytkyy ajattelen että palstailenkohan tuon kanssa illalla.
Meinaakko että ootte ku kaks marjaa?