Ootteko valkaisseet hampaitanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keltahammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kuorikot tarttis:
Emmä voi kun keltaisuus johtuu eroosiosta, eli kiille on kulunut ja tummankeltainen hammasluu paistaa sieltä läpi.

Oma moka.

Mistä sen tietää? Onko hammaslääkäri sanonut niin?
Joo. Siis kun mun hampaat eivät ole likaiset tai värjäytyneet, niistä vaan näkyy hammasluu. Ja se on tosiaan keltaista, kaikilla.

Sori, poika hyökkäsi palstailemaan kun kävin vessassa. :D

Joo, olen valkaissut hampaani. Hammaslääkäriltä saatava valkaisuaine, Illuminia tms nimeltään. Ensin tehtiin muotit ja sitten niitä valkaisuaineruiskuja mukaan. HYvin se valkaisi, mutta helvetinmoiset kivut pari päivää sen jälkeen. Ei voinut edes vettä juoda. En tehnyt sitä sitten kuin kerran, varmaan kuusi ruiskullista sitä ainetta istui kaapissa pari vuotta kunnes piti heittää roskiin. Kamala jomotus koko naamassa. :(

Minä olen käynyt hollywood smilella valkaisemassa hampaani.

Kyllä ne hampaat vaalentu jonkin verran, muttei vitivalkoiseksi sentään tullut.
Hintaa oli 270?

Toista kertaa en mene.
Ällöttävä paikka.
Ihan kun paikka olisi ollut joku yksityisasunto ja siellä se hammas"lääkäri" vastaili lapsilleen puhelimeen kesken mun hoitamiseni. Eikä niitä kumihanskojakaan vaivautunut vaihtamaan puhelun jälkeen |O
Valkaisu vihloi niin perhanasti ja poltti ikenet ja huulet ihan valkoiseksi. Voi sitä kipua.
Ja täti totesi operaation jälkeen "voi tämä vihlominen on toooodella harvinaista, eikä suukaan yleensä pala. Tai no itseasiassa ystävättärelleni kävi juuri vähän aikaa sitten samoin kuin sinulle" :headwall:

Toiste en kys. paikkaan mene, enkä kenellekään voi suositella. Vaikutti lähinnä puoskarointifirmalta :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sori, poika hyökkäsi palstailemaan kun kävin vessassa. :D

Joo, olen valkaissut hampaani. Hammaslääkäriltä saatava valkaisuaine, Illuminia tms nimeltään. Ensin tehtiin muotit ja sitten niitä valkaisuaineruiskuja mukaan. HYvin se valkaisi, mutta helvetinmoiset kivut pari päivää sen jälkeen. Ei voinut edes vettä juoda. En tehnyt sitä sitten kuin kerran, varmaan kuusi ruiskullista sitä ainetta istui kaapissa pari vuotta kunnes piti heittää roskiin. Kamala jomotus koko naamassa. :(

Mä valkasin tällä:

http://web.comhem.se/sirke/easybleach.htm

Ja se tosiaan värjää myös hammasluun, eli tosi tuju tavaraa on. Ei niin tehokasta kun hammaslääkärillä, eli pitää käyttää aika kauan. Mulla tosi keltaset hampaat ihan luonnostaan ja siinä meni monta viikkoa ennen kun alkoi näkyä tulosta. Ja joka päivä piti olla pari tuntia se muotti suussa. Pitää myös olla varovainen ettei niele sitä ainetta, mulla ainaki alko kurkku kutiamaan, taidan olla allerginen sille. Hoitu hyvin kun laitoin paperia muotin päälle ni en pystyny nielemään sitä. Kannattaa myös makoilla sen ajan ku pitää ainetta suussa. Olihan se ärsyttävää kun ei voinu iltaisin edes puhua ja hampaitakin vihlo vähän, mutta TODELLAKIN sen arvoista! Mulle tuli täysin valkoiset hampaat. Kannattaa myös ostaa vihloville hampaille tarkoitettua hammastahnaa.

Toi on tosi halpa verrattuna hammaslääkärin tekemään, mikä voi maksaa jopa 1000 e. Eli suosittelen jos kärsivällisyyttä löytyy. Joillakin tulokset voi tosi tulla paljon nopeammin...

Joo, se kipu siis. Jos on kylmälle herkät hampaat muutenkin, tai haurastunut kiille, niin hampaat alkavat vihlomaan valkaisun jälkeen. Sen takia mulla koski niin paljon. Mun kokemus ei ollut noin hirveä kuin noilla Hollywood smile tyypeillä, ihan kunnon yksityisellä hammaslääkärillä kävin teettämässä muotit. Ikenet eivät kärsineet tai muu suu. Ehkä se aine ei ollut sitten niin tujua tavaraa. Muotti piti jättää hampaisiin joko muutamaksi tunniksi tai yön yli. Itse tein sen yön yli. Muutaman satasen maksoi n. 3-4 vuotta sitten. Hammaslääkäri sanoi sen jälkeen, että kyllä sen vihlomisen voi estää, ja jos haluan valkaista joskus uudelleen, niin hän hoitaa hampaat jotenkin ennen kuin valkaisen, ettei vihlo niin. Mutta aika ikävä kipu se oli, säteili siis koko naamaan. Ihan kuin paha hammassärky, mutta esim. kun hengitti ulkoilmaa niin tuli itku. Aika kamala kokemus siis.
t. tuon illuminian käyttäjä.

mäkin kävin hollyw.smilessa ja kokemus oli kauhea.aine levis pitkin suuta ja poltteli. hirveet vihlomiset jälkikäteen, eikä edes valkastunu yhtään. ikinä en enään mene sinne.

Yhteistyössä