acer-merkkisen tietsikan omaavat hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seropi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, aluks oli vaan vähä ongelmia tuon Vistan kans, ja ei meinattu löytää kunnollista ohjelmaa elokuvien tms. kattomiseen koneelta. Mut muuten ollaan oltu tyytyväisiä.

Läppäri on ja no problems, paitsi poika repi tuossa reilu vuotiaana näppäimiä irti (oma mokani, mitäs jätin) ja pitäisi uusia näppäimistö (voi tätä käyttää kuitenkin).

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
mies on meinaan päättänyt melkein sen että acerin kone tulee meille kohta pöytäkoneeksi =)

Mikrotukihenkilöni tuossa just kommentoi, että asiakkaansa haukkuneet Acerin täält ikuisuuteen. Acerin ostaessa kaivaa vain omaa hautaansa. Sen mitä itse olen kuunnellu, nii en koskis pitkällä tikullakaan :p Siis siihen Aceriin, yhteenkään sellaseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
mies on meinaan päättänyt melkein sen että acerin kone tulee meille kohta pöytäkoneeksi =)

Mikrotukihenkilöni tuossa just kommentoi, että asiakkaansa haukkuneet Acerin täält ikuisuuteen. Acerin ostaessa kaivaa vain omaa hautaansa. Sen mitä itse olen kuunnellu, nii en koskis pitkällä tikullakaan :p Siis siihen Aceriin, yhteenkään sellaseen :)

En mä vaan oo juuri koskaan mitään negatiivista kuullu, ja eräs paljon tietokoneista tietävä jopa suositteli.

mulla ja miehellä acer. mulla meni vuoden takuu just umpeen. miehellä kone puoli vuotta vanha. miehen oma ollut takuu huollossa 4 kertaa :kieh: ja minun oma 2 kertaa. ja taas tuntuu että sama vika alkaa uudelleen ja takuu meni juuri tosiaan umpeen :kieh:

EI ENÄÄ IKINÄ!!

Yhteistyössä