acer-merkkisen tietsikan omaavat hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seropi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
ÄLÄ osta aceria!!! Meilläkin oli läppäri, hajoili, vaihdettiin emolevy, vaihdettiin kovalevy....

mulla myös vaihdettu emolevy ja cd asema 2 kertaa molemmilla kerroilla mut ei mitään tehoa.

miehellä vaihdettiin osia niin paljon että varmaan olis tullu halvemmaks antaa uusi kannettava.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä mennyt 2 HP:N konetta rikki |O

Mun siskolla myös oli ongelmia HP:n kanssa, meille ostettiin nyt LG, tähän mennessä on ollut täydellisen hyvä, netistäkään en löytänyt yhtään kommenttia että sellainen olisi hajoillut.

Meillä tekee sellaista että sammuilee itsestään. Tai ei siis kokonaan sammu, mutta ruutu menee mustaksi ja ei herää sitten millään. Ainoa on sammuttaa koko kone "isosta napista" ja käynnistää uudestaan. Ja tekee tätä aika usein. Meillä kone ihan koti käytössä mutta esmes töiden tekemisestä ei tällä tulisi mitään.

Ja läppäri siis kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja nojaa:
Meillä tekee sellaista että sammuilee itsestään. Tai ei siis kokonaan sammu, mutta ruutu menee mustaksi ja ei herää sitten millään. Ainoa on sammuttaa koko kone "isosta napista" ja käynnistää uudestaan. Ja tekee tätä aika usein. Meillä kone ihan koti käytössä mutta esmes töiden tekemisestä ei tällä tulisi mitään.

Ja läppäri siis kyseessä.

ei olis virransäästö tila päällä? sen saa asetuksista pois kokonaan tai pidennettyä aikaa millon se menee päälle. sen saa mun koneessa ainaki takas normi tilaan ku painaa nopeasti tota käynnistysnappia, konehan sammuu ku se on tossa tilassa ku sitä nappia pitää pohjassa hetken.

mut eri koneis se saattaa olla eri tavalla =)

Mikrotukihenkilölläni oli vuoden Acer (läppäri), josta hajosi kansi eikä sitä takuu korvannu. Lensi se Acer sitte täältä ikuisuuteen.
Just tuossa muutama päivä sitten katsoin, ku kaveri kirosi kiroamistaan. Acer ei toiminu :kieh:

Karvapallo tuo ei ole Acerin kohdalla mitään uutta. Acerin takuuhuolto tuntuu olevan :x Jätänpä sanomatta. HP:lla takuuhuolto toimii loistavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
mies on meinaan päättänyt melkein sen että acerin kone tulee meille kohta pöytäkoneeksi =)

Mikrotukihenkilöni tuossa just kommentoi, että asiakkaansa haukkuneet Acerin täält ikuisuuteen. Acerin ostaessa kaivaa vain omaa hautaansa. Sen mitä itse olen kuunnellu, nii en koskis pitkällä tikullakaan :p Siis siihen Aceriin, yhteenkään sellaseen :)

Toimii loistavasti nimittäin Acer läppäri.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Mikrotukihenkilölläni oli vuoden Acer (läppäri), josta hajosi kansi eikä sitä takuu korvannu. Lensi se Acer sitte täältä ikuisuuteen.
Just tuossa muutama päivä sitten katsoin, ku kaveri kirosi kiroamistaan. Acer ei toiminu :kieh:

Karvapallo tuo ei ole Acerin kohdalla mitään uutta. Acerin takuuhuolto tuntuu olevan :x Jätänpä sanomatta. HP:lla takuuhuolto toimii loistavasti.

Mutta koneet ei välttämättä kestä.

Miulla Acer Aspire 3610 läppäri ja hyvin toimii... Tä oli eka mun porukoilla, sitten LillaSysterillä ja nyt miulla...
Ainut vaan että tähän piti ostaa ulkoinen äänikortti kun ukkonen iski (sillon kun oli porukoilla ) ja sisänen meni rikki...

8830226.jpg

Tämä löytyy.

Älkää hyvät ihmiset käyttäkö kannettavianne pehmeällä alustalla. Läppäreihin on myytävänä tuuletinalustoja, jotka toimivat usb portista. En ole itse onnistunut polttamaan ainuttakaan emoa. Kovalevyjä kyllä aina välillä menee, mutta se on jo ihan sallittua. Kannettavien alla pitää päästä ilman kiertää.

Yhteistyössä