Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:ÄLÄ osta aceria!!! Meilläkin oli läppäri, hajoili, vaihdettiin emolevy, vaihdettiin kovalevy....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä mennyt 2 HP:N konetta rikki |O
Alkuperäinen kirjoittaja nojaa:Meillä tekee sellaista että sammuilee itsestään. Tai ei siis kokonaan sammu, mutta ruutu menee mustaksi ja ei herää sitten millään. Ainoa on sammuttaa koko kone "isosta napista" ja käynnistää uudestaan. Ja tekee tätä aika usein. Meillä kone ihan koti käytössä mutta esmes töiden tekemisestä ei tällä tulisi mitään.
Ja läppäri siis kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:mies on meinaan päättänyt melkein sen että acerin kone tulee meille kohta pöytäkoneeksi =)
Mikrotukihenkilöni tuossa just kommentoi, että asiakkaansa haukkuneet Acerin täält ikuisuuteen. Acerin ostaessa kaivaa vain omaa hautaansa. Sen mitä itse olen kuunnellu, nii en koskis pitkällä tikullakaanSiis siihen Aceriin, yhteenkään sellaseen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Mikrotukihenkilölläni oli vuoden Acer (läppäri), josta hajosi kansi eikä sitä takuu korvannu. Lensi se Acer sitte täältä ikuisuuteen.
Just tuossa muutama päivä sitten katsoin, ku kaveri kirosi kiroamistaan. Acer ei toiminu :kieh:
Karvapallo tuo ei ole Acerin kohdalla mitään uutta. Acerin takuuhuolto tuntuu olevan :x Jätänpä sanomatta. HP:lla takuuhuolto toimii loistavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:En mä vaan oo juuri koskaan mitään negatiivista kuullu, ja eräs paljon tietokoneista tietävä jopa suositteli.