Ootteko te herkistyneet, kun ootte tulleet raskaaksi?

Mulla muutamia viikkoja kasassa (6) ja mä vaan itkeä pillitän koko ajan kaikesta. Olo on surullinen ja kaikki asiat vaan itkettää. Ei kiva... Pistänkö tän raskauden piikkiin vai pitäiskö syytä etsiä muualta?

Oi kyllä. Milloin itkin omaa olotilaani, afrikan lasten nälänhätää, missiehdokkaiden rumaa ulkonäköä, viron katulapsien tilannetta tai brooken ja ridgen suhteen kaatumista. Ihan normaalia. Ja tilanne sen kun pahenee kun vauva syntyy: mä en katso uutisia enää ollenkaan. Enkä kauniita ja rohkeita.

äiti85 harmaana
Oi kauhistus, kyllä.. :whistle:

Aamullakin aloin pillittää, kun mies oli jättäny keittiönpöydälle mulle synttäripaketin, jonka päälle poika oli piirrellyt "autoja".. Siin luki viel, et "meiän ihanalle äipälle! t. isi ja jesse" :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 16:02 NeitiNasu kirjoitti:
Oi kyllä. Milloin itkin omaa olotilaani, afrikan lasten nälänhätää, missiehdokkaiden rumaa ulkonäköä, viron katulapsien tilannetta tai brooken ja ridgen suhteen kaatumista. Ihan normaalia. Ja tilanne sen kun pahenee kun vauva syntyy: mä en katso uutisia enää ollenkaan. Enkä kauniita ja rohkeita.

Ai, myös 7 päivää lehti pitäisi tästä huushollista perua kokonaan: taas tänään tuli lehti ja oon pyhää vihaa täynnä sitä Björkqvistiä kohtaan, inhoan Eddie Murphya sydämeni pohjasta ja voisin omin käsin kuristaa sen brittipariskunnan jolta se lapsi vietiin: millaset vanhemmat jättää lapsensa nukkumaan yksin yhtään mihinkään, saati sitten johonkin turistih*lvettiin?? \|O

Ehkä joku anna tai kotivinkki olisi tässä mielentilassa parempi vaihtoehto mulle.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 16:02 NeitiNasu kirjoitti:
Joo, mäkin ajattelin, että en enää katso/kuuntele/lue uutisia, koska mä vaan pillitän, jos näen jotain viattomille lapsille tapahtuvaa julmuutta. Se saa takuuvarmasti mut itkemään. Lisäksi itkettää omat tekemiset tai tekemättä jättämiset, omat tai muiden sanomiset jne.

Voi elämä, kun olet ihana.... :headwall:

Kyllä vaan.
Jos normaalistikin olen myötätuntoinen ja herkkä ja kannan murhetta läheisten asioista, niin raskaana ollessa vielä enemmän. Loukkaannun myös herkemmin ilkeistä tai kärkkäistä kommenteista ja ihmisten ajattelemattomuudesta.
Mies ei varsinkaan saa sanoa yhtään poikkipuolista sanaa, het menee herne nenään :whistle:

Yhteistyössä