Siinäpä se otsikossa kysymys jo olikin =)
Meillä poika kohta 9kk ja syö TOSI huonosti päivisin. Rintaa kyllä imee, mut liha/kasvis-soseet ja puurot tökkii pahasti. Hedelmää saan menemään jonkin verran. Yöllä imetän pari kertaa ja monta viikkoa ollaan jo aiottu pitää unikoulua, mut koko ajan ootan, että alkaa ruoka maistumaan
Meillä poika kohta 9kk ja syö TOSI huonosti päivisin. Rintaa kyllä imee, mut liha/kasvis-soseet ja puurot tökkii pahasti. Hedelmää saan menemään jonkin verran. Yöllä imetän pari kertaa ja monta viikkoa ollaan jo aiottu pitää unikoulua, mut koko ajan ootan, että alkaa ruoka maistumaan