Esikoinen toivoo sellasta joululahjaksi...toivoi jo synttärilahjaksi, mutta ostin sitten muuta eikä kukaan muukaan tuota tuonut. Tytöllä ylipäätään on vaan 4 toivetta, jotka kaikki ihan järkevän hintaisia, siis ei mitään isoja. Mutta tuo dino ollut toiveissa jo puoli vuotta, ja nyt huokailee että "jospa se pukki sen vihdoin tuo kun ei synttäriksikään ja kun olen niin kiltti"...yrittää reppana tosissaan.
Mutta kun mä en löydä niitä enää mistään! |O Marraskuulla näin 2 kpl Prismassa ja nyt on enää niitä nalleja, eikä missään muuallakaan tämän kaupungin Prismoissa, muissa marketeissa jne....Taas kävi niin kun en ajoissa raaskinut ostaa niin menivät sivu suun. Oletteko nähneet missään? Piirtonalle/pentu ei kuulemma kelpaa...
Mutta kun mä en löydä niitä enää mistään! |O Marraskuulla näin 2 kpl Prismassa ja nyt on enää niitä nalleja, eikä missään muuallakaan tämän kaupungin Prismoissa, muissa marketeissa jne....Taas kävi niin kun en ajoissa raaskinut ostaa niin menivät sivu suun. Oletteko nähneet missään? Piirtonalle/pentu ei kuulemma kelpaa...