Ootteko nähneet enää missään myynnissä piirtodinoa?

ihkuraksupoksu

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
4 888
0
36
Esikoinen toivoo sellasta joululahjaksi...toivoi jo synttärilahjaksi, mutta ostin sitten muuta eikä kukaan muukaan tuota tuonut. Tytöllä ylipäätään on vaan 4 toivetta, jotka kaikki ihan järkevän hintaisia, siis ei mitään isoja. Mutta tuo dino ollut toiveissa jo puoli vuotta, ja nyt huokailee että "jospa se pukki sen vihdoin tuo kun ei synttäriksikään ja kun olen niin kiltti"...yrittää reppana tosissaan.

Mutta kun mä en löydä niitä enää mistään! |O Marraskuulla näin 2 kpl Prismassa ja nyt on enää niitä nalleja, eikä missään muuallakaan tämän kaupungin Prismoissa, muissa marketeissa jne....Taas kävi niin kun en ajoissa raaskinut ostaa niin menivät sivu suun. Oletteko nähneet missään? Piirtonalle/pentu ei kuulemma kelpaa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pakkasekaisin:
Honkkarissa oli ainakin viimeviikolla,täällä suunnalla,eikä näyttänyt hintakaan olevan päätähuimaava...olikohan joku kopio?Vai onko ne todella noin halpoja...ne nallethan maksaa

JOhan se palsta näyttäs pelittävän...

Mikä Honkkari?

:ashamed: Ne dinot mitä olen nähnyt, on ollu noin 20e. Löytyi myös yhestä nettilelukaupasta 27e +postikulut...ja ehtineekö varmasti edes jouluksi... :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kertokaas mikä se on?

Sellanen dinosauruksen muotoinen pehmo, korkeus jotain 40cm ehkä. Eri väreissä, päällinen liukkaahkoa kangasta johon voi piirtää mukana tulevilla tusseilla ja sitten dinon voi pestä koneessa ja pestä jälleen... Noita oli ensin nallenmuotoisia, sitten oli noita dinoja ja nyt uusimmat kai ns. piirtopentuja...

Loppujen lopuksi aika älyvapaa keksintö, kun ajattelee...

:whistle: