?
???
Vieras
siis kun lapsi ei ookaan nälkäinen, niin voinko laittaa purkin takas jääkaappiin ja lämmittää saman soseen myöhemmin uudestaan...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:siis kun lapsi ei ookaan nälkäinen, niin voinko laittaa purkin takas jääkaappiin ja lämmittää saman soseen myöhemmin uudestaan...?
Alkuperäinen kirjoittaja ???:mut jos ei oo syöttäny purkista suoraan..? Onko kukaan muu ikinä lämmittäny kahteen kertaan?
Kylla on! Varsinkin sen ikaisen vastustuskyvylle, joka viela soseita syo. Uudelleen lammitetyssa ruoassa on AINA ruokamyrkytyksen vaara.Alkuperäinen kirjoittaja koo:empä usko et kovin vaarallista on vaik lämmittääkin uudestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kylla on! Varsinkin sen ikaisen vastustuskyvylle, joka viela soseita syo. Uudelleen lammitetyssa ruoassa on AINA ruokamyrkytyksen vaara.Alkuperäinen kirjoittaja koo:empä usko et kovin vaarallista on vaik lämmittääkin uudestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:oon lämmittäny eikä oo lapset kuollu tai saanu mahavaivoja =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-74:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:oon lämmittäny eikä oo lapset kuollu tai saanu mahavaivoja =)
Näin meilläkin. Kolmen lapsen kanssa näin toimittu eikä koskaan ole mitään tullut. Meillä lämmitellään useinkin esim. edellisen päivän keittoa ja muitakin ruokia ja lämmitetään jatkossakin sekä vauvalle että muille.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-74:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:oon lämmittäny eikä oo lapset kuollu tai saanu mahavaivoja =)
Näin meilläkin. Kolmen lapsen kanssa näin toimittu eikä koskaan ole mitään tullut. Meillä lämmitellään useinkin esim. edellisen päivän keittoa ja muitakin ruokia ja lämmitetään jatkossakin sekä vauvalle että muille.
Se että lämmität edellisen päivän keittoa, on eri juttu. Sose on tehtaalla keitetty, sitten jos se lämmitetään ekan kerran ja seuraavalla syöttökerralla UUDESTAAN, niin kyseessähän on jo 2. lämmityskerta, kotiruoalla joka on eilen tehty se on vasta 1. lämmityskerta =) Ja jos lämmitetään kiehauttamalla, niin se tappaa pöpöjä, pelkkä 30-asteiseksi mikrottaminen ei.