mitäs mieltä..?
ois 2 vapaalippua elokuviin ja koitetaan saada lapset hoitoon että päästäs kattomaan..
viime vuonna kävin kauhun kattomassa mutta se on viiminen kerta kun elokuviin meen kauhua kattomaan =)
ice ace 3 ois kyllä myös kiva nähdä mut sitä ei kyllä kehtaa ukon kanssa kaksistaan mennä kattomaan
ois 2 vapaalippua elokuviin ja koitetaan saada lapset hoitoon että päästäs kattomaan..
viime vuonna kävin kauhun kattomassa mutta se on viiminen kerta kun elokuviin meen kauhua kattomaan =)
ice ace 3 ois kyllä myös kiva nähdä mut sitä ei kyllä kehtaa ukon kanssa kaksistaan mennä kattomaan