ootteko käyneet kattomassa brunoa?

17.07.2009
52
0
6
mitäs mieltä..?

ois 2 vapaalippua elokuviin ja koitetaan saada lapset hoitoon että päästäs kattomaan..
viime vuonna kävin kauhun kattomassa mutta se on viiminen kerta kun elokuviin meen kauhua kattomaan =)

ice ace 3 ois kyllä myös kiva nähdä mut sitä ei kyllä kehtaa ukon kanssa kaksistaan mennä kattomaan :D

Brüno oli sellanen, että meinasi jäädä popcornit syömättä kun joko nauratti koko ajan niin paljon tai sitten yökötti. Eihän se mikään homo- tai seksikammoisten leffa oo, samoin kuin ei muutenkaan sellaisten, jotka inhoavat kaikkea räävittömyyttä ja toteavat aina vaan, että "mautonta". Mutta siis se kyllä viihdytti ja yllätti. Menee aika paljon pitemmälle kuin esim. Borat. Ja siis jos Boratia inhoaa, niin ei kannata Brünoakaan katsoa. Itse suosittelen kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja äitinkäppänä:
no just tota aattelin oon nähny pätkiä jotka todella hauskoja =) =) ja kun tykkäsin boratista oon kattonut sen ainakin 5 kertaa ja aina samat jutut naurattaa =)

Juu, kyllä teidän sit kannattaa käydä se katsomassa. Ite pelkäsin kun olin nähny trailerin muutaman kerran, että olikohan ne kaikki parhaat palat jo siinä, mutta ei.. parempaa on luvassa :D