Ootteko joutunut maksaan perutusta parturi ajasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlkoseAlasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IlkoseAlasti

Jäsen
09.03.2008
555
0
16
:o
Mä varasin hiusten leikkuu ajan tonne mikä on alottanu tossa jokin aika sitten ja tänään aamulla soitin 9 aikaa että joudun peruun,sanoin että ollaan koko porukka sit vatta taudissa(vaikkei sitä varmaan olis tarvinnu)kuitenkin aika oli 4 tänään..se sit totes että pitää maksaa puolet siittä kun näin lyhyellä aikaa tulee peruutus :o :o :o :o SIIS OIKEESTI :o
sanoinkin etten varmaan maksa mitään ettei toi voi olla ihan laillista kun kyse ei ollut kun perusleikkauksesta..
no joo meen sinne sitten oksu taudissa :kieh: onneks aamulla vaan oksetti itteeni ja muksuilla helpottamas.

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja illllli:
Se on kuitenkin pois siltä kampaajalta jos ei saa peruutetulle ajalle uutta asiakasta. Eri asia tietenkin jos sen peruuttaa ajoissa, esim edellisenä päivänä.

Miten voi sairastumisen ennakoida edellisenä päivänä?

Ei tietenkään mitenkään, daa. Jouduthan sä maksamaan esim hammaslääkärillekin sakkomaksun 28e, jos et peruuta aikaa edellisenä päivänä klo 12 mennessä.

Se on kuitenkin pois siltä kampaajalta jos ei saa peruutetulle ajalle uutta asiakasta. Eri asia tietenkin jos sen peruuttaa ajoissa, esim edellisenä päivänä.
miten voit ilmoittaa jos tuut yhtäkkiä vattautii esim ja eilen oli sunnuntai.
mä ymmärrän jos joutuu maksamaan jos on varattuna jotain isoa varten parturi,mutta siis toi on ihan normaalia joutua maksaan myös tukanleikkuu ajasta?en oo koskaan kuullut mutta kaikkea sitä oppii kun vanhaksi tulee :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja illllllli:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:

Miten voi sairastumisen ennakoida edellisenä päivänä?

Ei tietenkään mitenkään, daa. Jouduthan sä maksamaan esim hammaslääkärillekin sakkomaksun 28e, jos et peruuta aikaa edellisenä päivänä klo 12 mennessä.

ei joudu maksaan jos soitat aamulla ja esim edellinen päivä ollut pyhä/sunnuntai.en ainakaan ite joutunu ole jos soittanut aamulla et nyt on laps tai ite kipeenä en pääse ja mitään laskuja ei ole tullut.

Juu, minustakin on hassua että perutusta ajasta joutuu maksamaan!
Peruuttamattoman ymmärrän kyllä!
..eihän kampaajakaan joudu ilmaiseksi leikkaamaan yms. jos itse sairastuu ja joutuu perumaan asiakkaan ajan! :)

En ole koskaan joutunut maksamaan, vaikka pari kertaa olen joutunut perumaan ihan samana päivänäkin.

Enkä myöskään joutunut maksamaan hammaslääkärin perumisesta, vaikken perunut sitä edellisenä päivänä klo 12 mennessä vaan samana päivänä pari tuntia aiemmin. Sairastuin silloin, enkä voinut mennä ja hoitaja sanoi ettei tarvitse maksaa.

Varmaan vaihtelee kunnittain...ja yrittäjästä riippuen.

Minä kerran peruin leikkausvärjäys ajan 30min. ennen kuin se olis ollu (yksinkertasesti unohin perua aiemmin kun jouduin yllättäen eri vuoroon töihin) enkä joutunut siitäkään mitään maksamaan!

Onhan tuo ihan kohtuutonta noinkin yllättäen tulevan taudin takia maksattaa perutusta ajasta!

Mun mielestä tossa kampaajalla jossa käyn on myöskin lappu, että jos aikaa ei peruuta edellisenä päivänä niin pitää maksaa puolet hinnasta. Juu ja kysyin tota todellkin, kun synnytys lähellä. täti vaan sano että peru perjantaina niin ei maksa...

sinänsä ymmärrän, että se on ammatinharjoittajalle tiukka paikka, kun varauskirja on täynnä ja joutuu myymään asiakkaille "eioota", mutta sitten asiakkaat joiden vuoksi muille ei löydy aikoja jättävät tulematta tai peruvat juuri ennen aikaa.
Jokainen asiakas ajattelee, että se ei haittaa, kun juuri hän jättää menemättä, mutta kun näitä peruutuksia tuleekin koko päivälle, jää ammatinharjoittaja ilman palkkaa siltä päivältä, vaikka on kin töissä ja tulijoita olisi ollut asiakkaaksi, kun peruutuksista olisi tiennyt ajoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
:o
Mä varasin hiusten leikkuu ajan tonne mikä on alottanu tossa jokin aika sitten ja tänään aamulla soitin 9 aikaa että joudun peruun,sanoin että ollaan koko porukka sit vatta taudissa(vaikkei sitä varmaan olis tarvinnu)kuitenkin aika oli 4 tänään..se sit totes että pitää maksaa puolet siittä kun näin lyhyellä aikaa tulee peruutus :o :o :o :o SIIS OIKEESTI :o
sanoinkin etten varmaan maksa mitään ettei toi voi olla ihan laillista kun kyse ei ollut kun perusleikkauksesta..
no joo meen sinne sitten oksu taudissa :kieh: onneks aamulla vaan oksetti itteeni ja muksuilla helpottamas.

Ei ole tarvinnut vaikka samanapäivänä olen joutunut perumaan.

Yhteistyössä