Ootteko ikinä nähneet lepakkoa?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Hiliprii
Montakin kertaa. Isovanhemmilla on maatila jonka tallin vintillä asustelee muutama lepakko. Jänniä eläimiä ku näin kesäiltaisin laittaa ulkovalon päälle ni lentelee siinä niin innokkaina <3
 
...
Meillä, kotitalossani, asu lepakko lähistölllä. Iltasin tuli liihottelee talon ympärille ja sitähän piti kiusia pikkukivillä(luuli hyönteisiks)....Mut ihana oli ja aina yökalalla ollessa kyttään nuita.
 
vieras
Minun lapsuudenkodissa asui niitä vintillä :) Minun huone oli rakennettu vintille ja siinä oli parveke, illalla lepakot tuli siihen parvekkeellekin aina lentelemään, ja niiden ääntely kuului aina minun huoneeseen. Kerran kesällä huomasin että keittiön seinässä siellä ihan ylhäällä roikkui lepakko! :D Mistä lie sinne tiensä löytänyt, enkä muista miten me se sieltä pois saatiin :)
 
joo
kerran oli tullut sisälle ilmastointiputken kautta, oli syksy. Tulin kotiin ja menin olohuoneeseen tv:tä katsomaan ja laitoin valot. Lepakko alkoi kiertää lamppua ympäri. Vitsit että säikähdin, kiljaisin ja juoksin karkuun ulko ovelle. Se oli karmivaa!
 
x
Olen, mitä pelottavaa lepakoissa on. Meillä lentelee niitä joka ilta kesäisin takapihalla, asuvat meidän vintillä. Todella upeita liitäjiä, mä pidän todella paljon noista lepakoistani :D
 
Oli niitä mun lapsuuden kodin pihallakin jo, mutta löytyy niitä meidän nykyisen talon pihaltakin... tosin en ole muutamaan vuoteen nyt nähnyt, että en tiedä onko lähteneet rauhallisempaa tilaa etsimään.
 

Yhteistyössä