Puhelimeen kannattaa lisätä lähiomaisen nimen eteen kirjaimet ICE (In Case of Emergency). Onnettomuus- tai muussa hätätilanteessa auttajat tietää, kenelle soittaa.
Ei mul muuta tällä kertaa
.
Ei mul muuta tällä kertaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei autakaan. Eikä silloin,jos makaa henkihieveriin hakattuna kadulla ja kännykkä on pöllitty. Mutta noille tilanteille ei voi mitään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:SITTENHÄN SE EI AUTA JOS ESIM.ONNETTOMUUDESSA KÄNNYKKÄ SAMMUU.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:joo mut mua rassaqa kun nimi siirtyy tutulta paikalta outoon paikkaan. sitäpaitsi kenet laittas, oman äitinsäkö, yh:na..
Mulla on ykkösenä oma tyttäreni, kakkosena siskoni ja kolmosena poikani. Kun junnu vuoden päästä täyttää 18 v, siirtyy hän ICE2:ksi. Äitiäni en ole listalle laittanut, koska sehän sais sydärin saadessaan puhelun, että mulle on sattunut jotainAlkuperäinen kirjoittaja jaa:joo mut mua rassaqa kun nimi siirtyy tutulta paikalta outoon paikkaan. sitäpaitsi kenet laittas, oman äitinsäkö, yh:na..