Oottehan muistaneet ICE-merkinnän?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
SITTENHÄN SE EI AUTA JOS ESIM.ONNETTOMUUDESSA KÄNNYKKÄ SAMMUU.
Ei autakaan. Eikä silloin,jos makaa henkihieveriin hakattuna kadulla ja kännykkä on pöllitty. Mutta noille tilanteille ei voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
joo mut mua rassaqa kun nimi siirtyy tutulta paikalta outoon paikkaan. sitäpaitsi kenet laittas, oman äitinsäkö, yh:na..
Mulla on ykkösenä oma tyttäreni, kakkosena siskoni ja kolmosena poikani. Kun junnu vuoden päästä täyttää 18 v, siirtyy hän ICE2:ksi. Äitiäni en ole listalle laittanut, koska sehän sais sydärin saadessaan puhelun, että mulle on sattunut jotain :D Sitäpaitsi ei muutenkaan ole äitini asia päättää esim siitä, mitä hoitotoimenpiteitä mulle saa tehdä ja mitä ei. Eli ICE1:nä mulla on henkilö, joka tietää omat toiveeni, jolla on sellaisessa tilanteessa myös juridinen oikeus tehdä mun hoitoani koskevia päätöksiä ja joka myös noudattaa toiveitani.

mulla on ICE:nä isän, äidin ja veljen molemmat numerot, mies ja sisko... jo sen takia et meillä kaks pientä lasta. jos mulle ja/tai miehelle jotain sattuis ois joku ainaki joka vois tulla ottaan lapset. ja myös sen takia et mulla ja lapsilla sellaset sairaudet et jokainen noista voi ainakin jotenkin auttaa pelastusviranomaisia tietojen annossa....

Miksi ne ei soita siihen numeroon, mikä on talletettuna esim. näppäimelle nro2? tai 3 tai 4?? Kun mulla on ainakin kaikki tärkeimmät numerot pikavalintana. ja tuli vaan mieleen tälläinen :ashamed: