Oottako tilannu?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jumalauta..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jumalauta..

Vieras
Ikinä mitää ärrä expressinä?

Tilasin hairstorelta paketin n.päälle 30€ eestä. jonka maksoin tilausta tehdessä verkkopankissa reilu pariviikkoa sitten..torstaina tuli text viesti että paketti noudettavissa ärkioskiltani... ei siinä, pakettia ei ollut tullut vaikka viesti oli tullut..
Myyjä ihmetteli myös viestin kellonaikaa..viesti oli lähetetty ennen 11. Ja myyjä kertoi että kaikki paketit tulevat aina kolmen ja neljän aikana päivällä.

Menin seuraavana päivänä.. ei ollut vieläkään tullut pakettia..

Meni DB Schenkerin sivuille, jossa laitoin texti viestissä saamani numerosarjan..
no, paketti on muka niiden tietojen mukaan TOIMITETTU noutopisteeseen TORSTAINA 19.4.. klo: 10:55.

MISSÄ minun pakettini on?
Minne otan yhteyden.. En enää KOSKAAN tule käyttämään kyseisen firman toimituksia.

Mulla on ollut ongelmia Ärrän ja DB Schenkerin kanssa H&M:n pakettien kanssa. Pari tilausta meni niin, että sain viestin että paketti noudettavissa, mutta sitä ei ollut Ärrällä. Schenkerin tietojen mukaan paketti oli kuitenkin toimitettu noutopisteeseen. No, jonneki se oli toimitettu ja palautettu sieltä lähettäjälle noutamattomana.

Mä tilasin Hairstorelta ärrä expressillä ja otin laskulle. Tilauksen toimittaminen kesti neljä viikkoa!!!! Lisäksi luvataan korvata loppuneet tuotteet vähintään samanarvoisella vastaavalla tuotteella, mutta osasta tuotteista ilmoitettiin vain että tuote loppunut ja poistettu tilauksesta kun taas osa oli korvattu halvemmalla ja ei todellakaan vastaavalla tuotteella (esim extra strong muotovaahto korvattu hoitavalla muotovaahdolla jossa pitoa ei ollenkaan). Hirvittävä pettymys koko pulju enkä kyllä toiste innostu tilaamaan mitään. Toimitusmaksutkin tosi korkeat! :kieh:

Yhteistyössä