ootko lyönyt kumppaniasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
Ja jos oot, niin miten kumppani siihen reagoi?

Minä oon joskus...pari kertaa, läpsässy poskella tai pikkusen liian kovasti haaruksille (niin kovasti ei tosin sillon ollu tarkotus), lyöminen ehkä liian voimakas sana mutta kuitenki. Hitto että sillon tuntu pahalta :'( . Koko päivä meni pilalle, en pystyny miehelle puhuun mitään ku oli niin paha olo. Mutta niistä parista kerrasta opein heti alkuun. Mies meni sillon tosi hiljaiseksi, oli pettyny toki, lähti heti pois tilanteesta. Antoi anteeksi kun rohkenin lähestyä taas (illan tullen).

Olen kerran paukauttanut mieheltä silmän mustaksi. Piti tappaa itikka seinältä ettei syö miestä, minua tai lapsia (nukuttiin niinä vuosina perhepedissä) ja mies nosti juuri silloin kun käteni heilahti puoliunisena päänsä. Hän oli oikeasti järkyttynyt, ja niin oli minäkin.

Tarkoituksellisesti satuttamismielessä en ole lyönyt.

Piika-äiti

Eksää olen lyönyt avokämmenellä naamaan. En täysiä, tai kauhean kovasti, mutta ihan napakasti ja kunnolla kumminkin. Ihmettelin, kun eksä ei suuttunut. Tai se suhtautui siihen, niin ku sellanen olis ihan normaalia, että mimmi lyö kun se suuttuu.

Meillä mies aina kiusaa mua kutittamalla ja mä menen siitä aina suorastaan paniikkiin. Silloin teen mitä tahansa, lyön, raavin ja puren. Mutta itseään saa mies syyttää kun kerran kutittaa =).

Pakko tunnustaa että kerran olen lyönyt. Mieheni pyynnöstä kylläkin.. Hän oli tehnyt todella typerästi ja loukkasi minua asialla pahasti, kotiin tullessaan tajusi itsekkin tilanteen ja pyysi läpsäyttämään jos helpottais.. En kumminkaan tehnyt ensin mitään, koska eihän toisen lyöminen ole koskaan oikein! Siinä sitten hetken päästä kumminkin pikkuisen napsautin :ashamed: Ja pahaolo oli mullakin koko illan, seuraavan päivän. Omaan pahaan oloon unohtui miehen tekemisetkin :snotty:

En ole. Exön olen kerran heittänyt niskaperseotteella tältä ulos - en edes käsitä, mistä sain silloin voimat siihen :D - ja yhden ihmisen olen ollut hyvin hyvin lähellä tappaa.

Joo, varsinkin nuorena ja ärhäkkänä tuli potkittua munille (onnes ei tullu vaurioita, ku lapsia on jo siunaantunu) ja sit on kyllä läpsiny poskille ja tainnu lyödä kerran nyrkilläkin. Nyttemmin jo tasaantunut niin ettei käsis käydä vaan asiat saadaan selvis iha juttelemalla ja välillä huutamallakin. No mites se nyt reagoi, häipy paikalta tai jäi ja tuli entistä kauheempi tahtojen taisto.

Yhteistyössä