Ootko koskaan miettinyt?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Moni nainen valitsee itselleen alkoholia nauttivan miehen, miksi? Vaikka on hyvin todistettua, että 95% kaikista väkivalta teoista tehdään alkoholin vaikutuksen alaisena. Kannattaa miettiä.
 
Koska ne on yksittäistapauksia. Sä olet rasisti-natsi ja huora, kun edes kehtaat tuollaista vihapuhetta päästää ääneen. Just sun kaltaisten rasistien takia ne miehet ei ikinä kotiudu ja pääse normaaliin elämään. Vitun halla-aho saatanan immonen, sä voit ite suksia indonesiaan raiskattavaksi noitten natsi- FASISTI -kommenttiesi kanssa.
 
Minun ihmettelyni sivuaa hieman aihetta: Miksi valitaan seurustelukumppaniksi ihminen, jonka käyttäytymistä yritetään sitten suhteen aikana kovasti muuttaa. Esim. Puolison alkoholin käyttö.

Jos ukko/akka juo suhteen alussa joka viikonloppu itsensä sammumispisteeseen, ei se voi tulla yllärinä enää siinä vaiheessa kun perhettä perustetaan....
 

Yhteistyössä