ootatteko hulluna kesäaleja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
miks mä en oo moksiskaan niistä.. vaikka yleensä oon.. tuntuu vaan et esim tää kesäale ni ei sielä oo ku kokoa xxxxxxxLLLLLLLLL jälellä tai tosi ällöttäviä värejä.. samaa mieltä? vai miten te muut ..

löytyyks teidän mielestä hyvin alesta

en osta koskaan alesta itselle. Olen XS kokoa ja niitä ei ole jäljellä edes normaali aikaan.. Lapsille ostan sen minkä löydän mutta tänä kesänä on niin kiire töissä etten varmasti pääse lainkaan aleihin.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
en osta koskaan alesta itselle. Olen XS kokoa ja niitä ei ole jäljellä edes normaali aikaan.. Lapsille ostan sen minkä löydän mutta tänä kesänä on niin kiire töissä etten varmasti pääse lainkaan aleihin.

Mun mielestä taas siellä nimenomaan on vai kokoa 32, 34! Omaa kokoa 38 puuttuu aina täysihintaisistakin tangoista. Kai se on niin, että aina sitä mitä etsii, tuntuu puuttuvan.

Meidän lapsilta on jäänyt paljon vaatteita pieniksi, huomasin asian nyt, kun siivosin vaatekaapit.
Elikkäs sortseja tarttis ostaa tytölle. Ja jokunen t-paita.
Pojalle collegehousuja ja hupparitakki.

Mä kävin juuri tarjoustalon mahtavastta alessa :D
Ostin poitsulle parit yö puvut talveksi, tytölle paidan ja leggarit ja alushousut. Taisivat maksaa yhteensä 10 e.

Mutta kyllä pitäisi mennä vähän ale ostoksille, jonnekin "oikeeseen" vaatekauppaan.

Yhteistyössä