ootan jo nyt iltaa et saan lapset nukkumaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja V
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

V

Vieras
kaks lasta (1 ja 3-vuotiaat TODELLA vilkkaat pojat) ja oon ollu melkein koko ajan yh. nyt on tullu seinä vastaan. mä en jaksa enää yhtään näitä kahta. mikään ei huvita. tekis mieli työntää vaan tulpat korviin ja olla vaan!!! koko ajan jompikumpi jotain vailla. mä oon niin vitun väsyny. äitini ei auta ikinä vaikka ihan vieressä asuu. onneks toisella pojalla mahtava isä mutta toisen pojan isä paljastuikin täydeksi persläveksi. siis mua vituttaa. vituttaa niin VITUSTI!!!! nytki tappelevat tossa vieressä. vittu!!!!! VITTU!!!!! MÄ VIHAAN TÄTÄ ÄITINÄ OLOA!!!!!

luulen että tarviit pikasen lepoa. onko sulla sukulaisia tai kavereita jotka vois auttaa sillon tällöin? että pääsisit tekee jotain omiakin juttuja. :| :hug:

Helpottaa joskus. Mulla 4 alle 5-vuotiasta ja voi hele... että meinaa mennä hermot usein. Hammasta purren jaksan iltaan asti. Tosin mies apuna onneksi myös. Saa kaksoset helpommin nukkumaan kuin minä. Mutta juu heti aamulla alkaa hulinoiden myötä tuntua, että voi ku tulis jo ilta... Tosin, kaksoset vieläkin syövät rintaa öisin, eli ei täyttä rauhaa silloinkaan. Ja 2v 9kk herää joskus öisin valittamaan. Kyllä se joskus helpottaa... Viimeistään sitten kun muksut muuttaa pois.

Mutta niin, aamusta iltaan jos hoitaa lapsia ilman toisen tukea, varmasti on rankkaa. Oletko miettinyt hoitoavun pyytämistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Jospa laittaisit heidät päivähoitoon ja menisit töihin/kouluun. Ei siellä kotona ole pakko olla.

noille on jo paikat ryhmiksessä. nyt pitäs löytää työpaikka. mut en pääse mihkää kotoa ku ei ole hoitajia. eli eka tarttee saada noi hoitoon et pääsee työkkäriin ja mahollisiin työhaastatteluihin jos jotain mulle löytyis.

mut jotenki silti tuntuu et kaikki mitä teen on turhaa. aina vaan "parempia aikoja odotellessa". alkaa vaan tuntumaan ettei mulle ainakaa oo luvassa mitään parempaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jospa laittaisit heidät päivähoitoon ja menisit töihin/kouluun. Ei siellä kotona ole pakko olla.

noille on jo paikat ryhmiksessä. nyt pitäs löytää työpaikka. mut en pääse mihkää kotoa ku ei ole hoitajia. eli eka tarttee saada noi hoitoon et pääsee työkkäriin ja mahollisiin työhaastatteluihin jos jotain mulle löytyis.

mut jotenki silti tuntuu et kaikki mitä teen on turhaa. aina vaan "parempia aikoja odotellessa". alkaa vaan tuntumaan ettei mulle ainakaa oo luvassa mitään parempaa :(

sä voit ottaa MLL hoitajan siksi aikaa jos käyt työhaastattelussa.
Jos se on tosi tärkeä meno ja pari tuntia poissa niin ei tunnu liian kallilta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Hommaa MLL:n lastenhoitaja siksi aikaa jos ei muuta mahista ole, se ei ole edes kovin kallis, jotain muutaman euron per tunti.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Helpottaa joskus. Mulla 4 alle 5-vuotiasta ja voi hele... että meinaa mennä hermot usein. Hammasta purren jaksan iltaan asti. Tosin mies apuna onneksi myös. Saa kaksoset helpommin nukkumaan kuin minä. Mutta juu heti aamulla alkaa hulinoiden myötä tuntua, että voi ku tulis jo ilta... Tosin, kaksoset vieläkin syövät rintaa öisin, eli ei täyttä rauhaa silloinkaan. Ja 2v 9kk herää joskus öisin valittamaan. Kyllä se joskus helpottaa... Viimeistään sitten kun muksut muuttaa pois.

Mutta niin, aamusta iltaan jos hoitaa lapsia ilman toisen tukea, varmasti on rankkaa. Oletko miettinyt hoitoavun pyytämistä?

oon lukenutki sun juttujas ja voin sanoa että hattua nostan! jos mulla ois yhtäkää lasta enempää tässä niin huhhuh :/

meillä kävi perhetyöntekijä mutta ei siitä mitään apua ollut. ku ei se oikee mitää tehnyt. mukava ihminen kyllä oli mutta tarvisin välillä hetken HILJASUUTTA.

mulla on todettu aikanaan vakava masennus ja psykologiajat varattuna taas. mutta välillä vaan tuntuu että tää kaikki ihan turhaa räpeltämistä vain. että itteään kiusaa jatkamalla tätä paskaa. noi lapset on mulle maailman rakkain asia mutta tuntuu että kauheesti tapahtunu liian nopeesti. ja sekin omaa vikaa. jos olisin aikanaan valinnut paremman miehen niin ei tätäkään tilannetta olisi. mutta sillon oli niin tyhmä ja rakastunut. ja tän siitä sai.

Yhteistyössä