Oot kuollut mulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Näin veli ilmotti tekstarilla,kun en suostunu menemään baarissa juttelemaan sen kanssa.Tiesin että riita olisi tullut..

Nyt mun täytyis antaa se anteeksi,vain siksi koska oltiin baarissa ja ottaneina.Ei kuulemma veli sitä tarkota...

Mutta kun tiedän että tarkottaa.Mä en nyt sovintoa hae..kun en mitää ole edes sanonu...

teenkö väärin?

Hui miten kamalasti sanottu omalta veljeltä :o
Kyllä minun sydän särkyisi jos veljistäni jompikumpi tuollaista suustaan päästäisi, vaikkakin humalassa :(

:hug: :hug: :hug:

Et ole julma jos et heti unohda noin pahoja sanoja ja anna anteeksi. Anna ajan kulua ja katso mihin tilanne kääntyy :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin veli ilmotti tekstarilla,kun en suostunu menemään baarissa juttelemaan sen kanssa.Tiesin että riita olisi tullut..

Nyt mun täytyis antaa se anteeksi,vain siksi koska oltiin baarissa ja ottaneina.Ei kuulemma veli sitä tarkota...

Mutta kun tiedän että tarkottaa.Mä en nyt sovintoa hae..kun en mitää ole edes sanonu...

teenkö väärin?

Onpas paha. Itsellä sisko joka ollut 25-vuotta suutuksissa mutta en toivo kuolemaansa. Lapset tosin otettu häneltä huostaan. Isäkin oli narsisti, ihan joskus toivoin että kuolisi mutta yleensä odotin vain kun kasvan ja pääsen pois. Ei hänen aikaan voimut edes lapsen kanssa kotona käydä.
Äidin luona kyllä olin viimeiseen hengenvetoon saakka.

Mä voisin ehkä sitten jotenkin ymmärtää sanomisen,jos olisin sanonut jotain sellaista että noin edes voisi kommentoida.tuon sanominen sattuu niin paljon...annan ajan kulua katsotaan miten asia etenee,mutta pikkumainen olen..enkä unohda ja anteeksi anna.

teenkö väärin?

Jos tiedät ihan varmasti, että tarkoitti mitä kirjoitti niin parempi ehkä yrittää unohtaa koko veli, mutta jos luulet että on vaan purkautunut jollekkin joka on rakas ja tietää että tää rakas ihminen kestää kurjan kiukuttelunkin niin kysy ihmeessä mikä sillä hätänä kun noin inhottavan viestin laitto... ja pakota pyytämään anteeks...

Alkuperäinen kirjoittaja yksinyhdessä:

teenkö väärin?

Jos tiedät ihan varmasti, että tarkoitti mitä kirjoitti niin parempi ehkä yrittää unohtaa koko veli, mutta jos luulet että on vaan purkautunut jollekkin joka on rakas ja tietää että tää rakas ihminen kestää kurjan kiukuttelunkin niin kysy ihmeessä mikä sillä hätänä kun noin inhottavan viestin laitto... ja pakota pyytämään anteeks...

Meillä oli ennen tosi läheiset välit,oli mun rakas pikkuveli ja on vieläkin kaikesta huolimatta.Sitten tuli riitoja..purkasi pahaa oloaan muhun,mutta kun mulla ei aika enää riittänyt veljen elämän selvittelyyn..niin ilmeisesti siitä lähti koko tilanne liikenteeseen.

Tuo lause vain niin iskostuu sydämmeen asti...isä meiltä kuollu aikanaan.

Sitä kai se sun veli just yrittiki suutuspäissään, siis saada sut loukkaantumaan ja teidän väliin riitaa (riidoissa saa purettua hyvin omat paskat fiilikset ulos, vaikkei kohde edes välttämättä liity koko asiaan) no, mutta en jaksa uskoa että vihanpito kannattaa vain loukkaavien sanojen vuoksi.. oleppa sinä fiksumpi kuin veljesi ja ole lähtemättä mukaan tuollaiseen.. vastaa vaikka viestiin että "okra, mutta tykkään susta silti, halit :) ..."

Alkuperäinen kirjoittaja yksinyhdessä:
Sitä kai se sun veli just yrittiki suutuspäissään, siis saada sut loukkaantumaan ja teidän väliin riitaa (riidoissa saa purettua hyvin omat paskat fiilikset ulos, vaikkei kohde edes välttämättä liity koko asiaan) no, mutta en jaksa uskoa että vihanpito kannattaa vain loukkaavien sanojen vuoksi.. oleppa sinä fiksumpi kuin veljesi ja ole lähtemättä mukaan tuollaiseen.. vastaa vaikka viestiin että "okra, mutta tykkään susta silti, halit :) ..."

Viestin tulemisesta aikaa jo viikko,enkä vastannut mitään.Kylällä törmättiin tänään ja tervehdin samaan tapaan kun aiemminkin,vastausta en vain saanut.

Luultavammin sitä yrittääkin mitä sanoit...mutta oikeasti mulla on omassakin perhe-elämässä tarpeeksi tekemistä juuri nyt..etten jaksa enää mitään ylimääräisiä kiukutteluja.

Luultavammin sitä yrittääkin mitä sanoit...mutta oikeasti mulla on omassakin perhe-elämässä tarpeeksi tekemistä juuri nyt..etten jaksa enää mitään ylimääräisiä kiukutteluja.

No siksipä just älä anna tollasen suututtaa tai loukata itseäs...

Yhteistyössä