on kyllä typerää tuollanen että tuollasessa(kin) tapauksessa pitää joutua odottelemaan aikaa. miettikää mikä ressitilanne se on?! kaikenaikaa kuitenki vaan pelkää ja miettii sitä asiaa! musta tuollasiin tilanteisiin pitäs olla mahdollisuus päästä ultraan sillai päivystysmäisesti. ihan joka paikassa.
Toivotaan kuitenkin että lääkärissäkäynti jo selventää asiaa ja tietty vielä hyvillä uutisilla.
Mulla on tänään hirvee päivä.
Aamusta asti vaan hirvee väsy ja ällötys päällä. hyi!
kaikki alkoi aamulla klo 06.30 ku heräsin ällöttävään kahvin hajuun ku mies ittelleen keitti aamukahvia. mitenkä musta tuntuu, että se haju leijailee täälä edelleen? :x
pistin miehelle tekstaria perään, että sovitaanko että tästälähtien juot aamukahvis vasta töissä tai viet ainaki keittimen pihalle ja keität sen siellä.
Olo on kyllä niin vaivaanen ku väsyttää ja oksettaa, että on täs tullu tämän aamupäivän aikana mietittyä jo varmaan sata kertaa että onneks tää on vipa kerta raskaana. sitte on se haluamani neljä koos. =)
tiedän, mieli voi vielä muuttua ja ite mä tätä oon halunnu ja oikeesti raskaus on ihanaa, jos ei ällöttäisi. mun tähänastiset raskaudet on menny niin hyvin ku ei oo juuri mitään oireita ollu, niin tää on aika uus juttu mulle.
huppa ja taimi 7+4