Mene ihmeessä päivystykseen.Meillä oli sama viirus käytettiin lääkärissä ja saatiin Pronaxen-lääkettä,laskee kuumeen tehokkaasti.Se voi vielä jatkua niin että laskee ja nousee ja kesti lähemmäs viikon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Nyt mua vasta jännittääkin. Jos kerran tyttö on ihan väsähtänyki vaikka nukku kunnon päiväunet ja ilmeisesti mennessä autossakin kun matkaa tosiaan on yli 60 km suunta.
Mitähän tästä vielä seuraaEivät kai ne nyt sairaalaan joudu jäämään? Miehellä alkaa työt aamu seittemältä ja minä 6 viikkosen vauvan kanssa täällä kotona ilman autoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Nyt mua vasta jännittääkin. Jos kerran tyttö on ihan väsähtänyki vaikka nukku kunnon päiväunet ja ilmeisesti mennessä autossakin kun matkaa tosiaan on yli 60 km suunta.
Mitähän tästä vielä seuraaEivät kai ne nyt sairaalaan joudu jäämään? Miehellä alkaa työt aamu seittemältä ja minä 6 viikkosen vauvan kanssa täällä kotona ilman autoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Tuli taas viesti mieheltä. Neiti on kuulemma niin väsyny ettei meinaa pysyä enää hereillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Tytöllä oli reilu vuos sitte pissatulehus eikä kyllä joutunu osastolle sen takia. Antibioottikuurin sai ja sillä meni ohi.
Elkää nyt pelotelko mua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Tytöllä oli reilu vuos sitte pissatulehus eikä kyllä joutunu osastolle sen takia. Antibioottikuurin sai ja sillä meni ohi.
Elkää nyt pelotelko mua![]()
Mun tytöllä on kans pienempänä ollut useampikin pissatulehdus (tyttö nyt 3v) eikä kertaakaan olla oltu sen asian takia osastolla. Aina vain saatu antibiootit ja sillä menny ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Tuli taas viesti mieheltä. Neiti on kuulemma niin väsyny ettei meinaa pysyä enää hereillä![]()