oonks mä raskaana?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

julianna

Vieras
hei onks tää mahollist?! siis mä oon NEITSYT ja tein aamul positiivisen raskaustestin ku menkat ollu myöhäs yli kaks viikko! mut mä en oo ollu sillai. koskaan... mut äiti ei usko mua! miten saan sen uskomaa mua? mä keksin et raskaus on voinu alkaa näin: mun kaveri, jätkä, oli ilmiesesti vetäny käteen veskis (epäilin sitä jo siel bileis ku oltii) ja sit se tuli (käsii pesemättä juu nou) mun luo ja koht oltii sohval. siis vaa makailtii siin ei muuta! sit se äijä ilman lupaa käpälöi mua sielt mut tietty käskin sen lopettaa. ja lopetti se. mut ne siittiöt ehti kuiteski! vai? vai onks mahollist? pakko olla! tai muute en voi olla raskaana, en oo tehny mitää! mut entäs se testi voiks se olla vääräs??? voiko?! kertokaa! onks noi testit luottettavii? vai teenkö uuden, ei vaa ois rahaa uutee?

ps. oon 15 vee.

ps. äiti on jehovan todistaja eli ei hyväksy seksii avioliiton ulkopuolel...

ole raskaana jos et ole siittiöitä looraas saanut. kuvittelemalla yhdynnästä et tule raskaaksi.
Mutta jos ootkin se tytär jonka mutsi pelkäsi et tyttö tullut raskaaksi pyyhkeestä johon ukko pyyhki siittiöitään? Eli isäsi on lapsesi isä. Näin se on, palstamamma on puhut.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja julianna:
älkää viittikö kiusaa!!!!!!!! oon epätoivonen! en voi kysyy keltää tutult! pliis!

Tee raskaustesti. Sillä se selviää. Stressi voi myös myöhästyttää menkkoja.

mut ku tein jo sen testin ja se oli positiivinen. eli kannatasko tehä uus? voiks se olla vääräs??? tai jos tein väärin? tai katoin väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Laita kuva testistä tänne niin voidaan yhdessä tulkita :whistle: :laugh:

ÄITI heitti sen pois ku löysi sen mun kädestä. olin mun huonees kattomas tarkemmin ja äiti tuli... äiti huusi mulle, kunnol, ekaa kertaa. :O onneks sen piti sit lähtee kokouksee. jkäski mun jäädä oottaa koti. otti mun kännykänki. en saa puhuu täst kellee. en kyl kehtaiskaa...

Alkuperäinen kirjoittaja julianna:
ÄITI heitti sen pois ku löysi sen mun kädestä. olin mun huonees kattomas tarkemmin ja äiti tuli... äiti huusi mulle, kunnol, ekaa kertaa. :O onneks sen piti sit lähtee kokouksee. jkäski mun jäädä oottaa koti. otti mun kännykänki. en saa puhuu täst kellee. en kyl kehtaiskaa...

Löysi sun kädestä? Mieti ens kerraks parempi jemma.

Alkuperäinen kirjoittaja et:
ole raskaana jos et ole siittiöitä looraas saanut. kuvittelemalla yhdynnästä et tule raskaaksi.
Mutta jos ootkin se tytär jonka mutsi pelkäsi et tyttö tullut raskaaksi pyyhkeestä johon ukko pyyhki siittiöitään? Eli isäsi on lapsesi isä. Näin se on, palstamamma on puhut.
:D

en ole se tyttö. en ees tiiä tapausta. en kyl tajuu tot juttuu, kaikki kirjotatte pyyhkeest... mut kyl mäki tiiän et ei pyyhkeest voi raskaaks tulla. en oo kuiteska idiootti.

mut eiks tää muka ole mahollist?! pakko olla ku EN mä vois sellast tehä... kun se oikeest teki sille veskis ja koski muhun sitte... hyi...

siis tein mielest ei voi tulla raskaaks näin??? mut mä EN EN EN ole ollu sillai! EEEEEEEEEENNNNNNNN!!!!!!!! äiti soitti pikkusysterile et se tulee kotia, huh... mut pliis, jos teil ois neuvoi ni kertokaas!!!!!! mä käyn sit kattoos täält pääsen. jos pääsen...

Ja mitenkäs 15-vuotias eksyy kaksplussalle???? Et aika kummallista jos näin on..mutta autetaanpa jos vaikka sellainen ihme olisi käynyt, eli:
Mut en osaa neuvoa mitenkään muuten kuin et menet heti perjantaina paikkakuntasi perhesuunnitteluneuvolaan..siellä osaavat neuvoa ja tekevät luotettavan raskaustestin.

Alkuperäinen kirjoittaja Devi:
Ja mitenkäs 15-vuotias eksyy kaksplussalle???? Et aika kummallista jos näin on..mutta autetaanpa jos vaikka sellainen ihme olisi käynyt, eli:
Mut en osaa neuvoa mitenkään muuten kuin et menet heti perjantaina paikkakuntasi perhesuunnitteluneuvolaan..siellä osaavat neuvoa ja tekevät luotettavan raskaustestin.

Miksi ei voisi "eksyä"? Vaikka googlettamalla vauva-aiheisia nettisivuja, ei se sen hankalampaa ole. terv. 17 vuotias, kohta 1,5 vuotta täällä pyörinyt

äiti tulikin kaverinsa kans ja antoi mulle raskaustestin ja mun piti tehdä se. se oli positiivinen. sit se kaveri kysy et kuka mies oli joka pakotti mut seksiin?! mä sanoin et ei kukaa, en oo ollu sillai ikinä. se nainen jutteli ja sano et mut on raiskattu ja kerro kuka se mies oli, se haluu auttaa mua. mä sanoin et ei ole totta, mitää ei ole tapahtunu ikinä. mua itketti. äiti suuttui sit ja sano että en mä saa suojella raiskaajaa, et se on joku pedofiili kun mä oon lapsi. sille kaverilleen se sano et kyllä se on ollu raiskaus, kun ei meidän tytär tekisi sellaista (ja se on totta!). sitte äiti lukitsi mut mun huoneeseen ja sano et saan ruokaa vast kun kerron sen "saatanan" nimen. mua pelottaa, se äijä ei ole sellanen ku äiti haluu, se on "vääräuskoinen" ja se ryyppää ja harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä. mä tiiän kun ollaan kavereit (ei muuta ikinä!) nii kyl mä tiiän lisääntymiset tietyst, en ole idiootti. mut eiks toi muka riitä et mies tekee noin, eiks ne siittiöt mee silleenki?! mä en oo koulus mihinkää seksivalistustunneille osallistunu tietenkää... mä oon tän pari viikkoo pelänny ja miettin mitä teen jos oon raskaana. se äijä sitäpaitsi täysikänen, en kyl tiiä ikää mut se ajaa autol joten kai se on ainaki 18 (mut tuskin enempää ku 20). ni äiti vois takertuu siiheki... ku äiti ei varmast laske mua naimisii sen kans! äiti tietää kenet haluu mun mieheks sen porukasta. mut tuskin se ajatteli et vielä... enkä mä haluu viel naimisii! no tuskin äiti nyt laittaa mua naimisii jos oon raskaana toiselle? hyi se tuntuu kauheelt et raskaana toiselle... siis se äijä on vaa kaveri. tykkään siit kaverina. EI ME OLLA TEHTY SELLAST!!!!!! me oltii sohval. ja se vaa kopeloi mua, ja sit mä kielsin ja se lopetti! oikeest! en voi äitille kertoo kaverin nimee. een haluu sille vaikeuksii. ei se tai kukaa oo mua raiskannu. mut se voi olla mun lapsen isä! MITÄ TEEN?!

ps. äiti ei hyväksyis et oon näil sivuil! löysin tän ku muistin kaksplussa lehen. mun pitää lopettaa jos äiti tulee huoneesee. se valvoo ja oottaa et mä "tunnustan". tuntuu pahalta!

Yhteistyössä