Oonkos muistanu mainostaa täällä, että oon raskaana?

[QUOTE="vieras";28287013]Eikö se ollu sun nikki joka joskus vuosi sitten just sai kakaran. Taidat kuulua näihin tällä palstalla viihtyviin pentutehtaisiin?[/QUOTE]

Khyyyll... Pentutehdas oikein, mutta täällä en oo aikoihin, ainakaan viikkoon käyny, muistaakseni :D
 
.,.
Heips vaan. kuis mones lapsi tulossa, minkä ikäisiä edelliset ovat, minkä olikaan sun ikäsi? Anteeksi epäkohteliaisuuteni, mutta kun kiinnostaa niin kovasti! Itte oon jo niin ikivanha, että täytyy vaan elää muitten raskauksissa.
 
Heips vaan. kuis mones lapsi tulossa, minkä ikäisiä edelliset ovat, minkä olikaan sun ikäsi? Anteeksi epäkohteliaisuuteni, mutta kun kiinnostaa niin kovasti! Itte oon jo niin ikivanha, että täytyy vaan elää muitten raskauksissa.
Mones, ollaan virallisesti suurperhe, enpäs koskaan uskonut semmoisen äiti olevani. On vanhempaa ja nuorempaa, sekalainen seurakunta.
 
äksyy
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;28287042:
Mones, ollaan virallisesti suurperhe, enpäs koskaan uskonut semmoisen äiti olevani. On vanhempaa ja nuorempaa, sekalainen seurakunta.
Mnjaa... Onneks olkoon vaan paljon. Suurperhe mullakin. Enkä sitä enää suuremmaksi saa, kun oon tosiaan jo niin vanha. Ketuttaa!!!!
 
.,.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;28287057:
Kiitos. Eiköhän tämä oo nyt viimeinen vauva tähän talouteen. Koskaanhan ei tosin pidä sanoa ei koskaan.
Juu., älä toppuuttele, ainakaan niin kauan kun dementia ei pahemmin vaivaa, niinkuin erästä, joka käyttää kahta nimimerkkiä samassa keskustelussa. Terveisin lähopää äksyy alias .,. :)
 

Yhteistyössä