V
vieras
Vieras
kun laitan kaikkien viiden kummilapsen joululahjoihin 10-20e? Tuohon yhteen ketjuun viitaten, kun joistakin 50e on sopiva summa, 20e vähän...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun laitan kaikkien viiden kummilapsen joululahjoihin 10-20e? Tuohon yhteen ketjuun viitaten, kun joistakin 50e on sopiva summa, 20e vähän...
Aivan samaa mieltä =)Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mä oon aina ollut sitä mieltä, ettei missään lahjassa euromäärä ole se mikä ratkaisee, vaan lahjan sopivuus saajalle, ja se kuuluisa idea.
Jep, lahjassa täytyy olla jokin juju, joka tekee siitä juuri sopivan lahjan saajalle.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Aivan samaa mieltä =)Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mä oon aina ollut sitä mieltä, ettei missään lahjassa euromäärä ole se mikä ratkaisee, vaan lahjan sopivuus saajalle, ja se kuuluisa idea.
Ei tietenkään tarvitse =) Sitäpaitsi jokaisen pitäisi ihan itsekin tajuta, että varojensa mukaan on jokaisen elettävä. Toinen voi laittaa kummilapsensa lahjaan 2 euroa ja toinen 200 euroa eikä kaikkien tarvitse tehdä just samalla tavalla kuin mitä muut tekee.Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Miksi minun pitäisi velvoittaa joku työntämään viimeiset pennoset johonkin lahjaan, varsinkin kun kummilla on itselläänkin useempi lapsi..