V
v
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja storm:Alkuperäinen kirjoittaja sori:Alkuperäinen kirjoittaja storm:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja storm:Mä en kyllä tykännyt yhtään olla siellä. Ja sit ku äitin olis pitänyt tulla hakemaan meidät sieltä niin olikin soittanut hoitajille että jos pitäisitte sitä siellä vielä kolmannenkin päivän kun ei nyt ehditä tulla hakemaan. Olisitte vaan kuullu minkä teinishow:n laitoin pystyyn siellä terassilla puhelimessa. Onneks kukaan ei kuullut. mutta joo, vitutti tosiaan olla siellä ja vielä kun olin jo pukenutkin kotiin lähtöä varten niin tämä ilmoittaa ettei tullakaan hakemaan :xmas:
:O Olisin hajonnut. En olis puhunu äidille varmaan moneen kuukauteen![]()
no onneksi se sitten haki kun uhkailin taksilla ja soitin isälle että hakekaa mut pois täältä ja äkkiä![]()
Uskaltaako kysyä että minkä ikäinen olet? kuulostat ihan mun teini-ikäiseltä lapselta...
mietinkin että koska tämä kysymys tulee, teini melkein vielä :xmas: niin juu ja ei ole miestä joten siksi jouduin turvautumaan äidin ja isukin apuihin![]()
no mä oon päälle kolkyt, mut kun ei mullakaan ollu sitä miestä mukana, niin olisin voinu kilahtaa aika teinarimaisesti, jos olisin jo pukenu lähtöä varten ja sit ei oliskaan tultu hakemaan