Oonkohan ihan hölmö??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmä

Vieras
Siis mulla on ollu jo useemman vuoden mielessä, et mä haluun oman yrityksen. Miehen isällä on yritys ja mun veljellä on, että tiedän kyl ettei se oo rahalla mälläilyä tms....Mut sit viel, et minkä mä haluisin...Mä haluisin perustaa vanhaikodin/palvelutalon!! Eli siis mähän oon ihan pähkähullu, jos sellasen tekisin...Mut toisaalta tiedän, et miedän paikkakunnalla tarvetta olisi ja koko aika tarve vaan kasvaa.....Mut oonko liian nuori, 26v?? Koulutustakin olisi kaksi alan amk- ammattia.

Rankkaahan se varmasti on. Mutta eiköhän tuollainen yritys saisi aika reilusti asiakkaita :whistle: jos kerran koulutustakin löytyy, niin varmasti tunnetkin alan. Eli et varmaan ihan sokkona siihen hommaan hyppäis :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
Ja starttirahaa hakemaan ja osakeyhtiötä perustamaan, hopi-hopi!

Kukahan alkais osakkaaks...??? Ei taida paljoo ketään tollanen kiinnostaa....

Ala itse! Ei tarvita muita. 2500 euroa osakepääoman alaraja, ja vastaat vain sillä summalla, jos homma menee puihin. Ei lähde auto, koti ja äijä :D

Ja jos homma alkaa kannattaa, voi pikkuhiljaa vaikka lapsille lahjoitella osakkeita, välttyy perintöverolta *lakiuudistukseen en jaksa uskoa*

Tuon alan yrityksille on ihan varmasti tulevaisuudessa kysyntää. Samanhenkinen yhtiökumppani kun löytyisi,niin varmasti olisi huomattavasti helpompi aloittaa ja jatkossakin yritystä pyörittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä:
Siis mulla on ollu jo useemman vuoden mielessä, et mä haluun oman yrityksen. Miehen isällä on yritys ja mun veljellä on, että tiedän kyl ettei se oo rahalla mälläilyä tms....Mut sit viel, et minkä mä haluisin...Mä haluisin perustaa vanhaikodin/palvelutalon!! Eli siis mähän oon ihan pähkähullu, jos sellasen tekisin...Mut toisaalta tiedän, et miedän paikkakunnalla tarvetta olisi ja koko aika tarve vaan kasvaa.....Mut oonko liian nuori, 26v?? Koulutustakin olisi kaksi alan amk- ammattia.

yrittäjyys siis *veressä*,eikä tuo vanhainkoti/palvelilutalo* ole yhtään hullumpi idea
:wave: unelmia toteuttamaan

Yhteistyössä