Oonko sinusta läski? (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Peppi.
  • Ensimmäinen viesti
"Bambi"
Pelkkä liikunta ei hyödytä mitään jos sitä ei tue monipuolisella ja terveellisellä ravinnolla. On aivan sama teetkö kunnon hikiset salitreenit aamulla jos illalla sohvalla telkkaa kattoessa syö saman verran kaloreita ku mitä on kuluttanu. Tämän päälle sitte vielä normaalit päivän ateriat (mitkä on yllättävän kaloripitoisia jos esim käytetään paljon kermakastikkeita/eineksiä jne) ni siinä vaiheessa kulutus jää alle sen määrän mitä kaloreita otetaan sisään ja ne sit varastoituu kroppaan rasvana.
Nykyään tulee vastaan kaikkialla lause "30% gym, 70% diet: abs are made in the kitchen, not in the gym" ja se tiivistää musta aika loistavasti ruokailutottumusten tärkeyden laihuttamisessa. :)
Lopulta laihdutus on tosi yksinkertasta, ku vaan ottaa vähän selkoa asioista. On turhaa syödä mitään laihdutuspatukoita jne; kunnon ruokaa ja liikuntaa sen verran että päivän päätteeks kulutus on suurempi ku syödyt kalorit. Myös riittävä vedenjuonti on tosi tärkeetä.
Toivottavasti autto edes jonki verran. :)

Smoke
Ihan kompakti ja sopusuhtainen sä oot, eli sopiva jos itse viihdyt kropassasi, se on se tärkein =)

Mä luulen että kauempaa tarkastellen oot siro ja pieni, mutta kun tuo kuva on otettu vain mahasta, niin kokonaisuutta ei näe, ja monet sit tulee sanomaan että oot pömppö tai paksu tai jotain. Mutta et oo, ihan normaali olet. Monet on myös ilkeitä ja sanoo netissä kaikkee rumaa vaan siksi, että se on mahdollista.
Ei kannata laittaa kuvaa arvosteltavaksi ellei halua haukkuja, se on ikävää kyllä, koska kuka niitä haluis :(

Vatsassa on aina jonkin verran rasvaa ellei ole ihan laiha, ja tuntuu että nykyään siihen normaaliin mahaan on joku hysteerinen kammo. Muakin pidettiin läskinä kun olin normaalipainon ylärajoilla, koska nykyajan kauneusihanteiden takia käsitys normaalista on vääristynyt ja se on monille sama kuin laiha.

Mä suosittelen, että annat järjelle eniten painoarvoa tässä asiassa ja keskityt niihin asioihin, joista tykkäät, oli se sitten liikunta, lukeminen, opiskelu, työt tai mitä vaan :)

jos elämäntavat on suht terveelliset niin hyvännäköinen vartalo tulee ilmaiseksi kaupanpäälle, mutta alipainoista ja mallilaihaa vartaloa ei tule ilman itsensä näännyttämistä, joten sitä ei kannata pitää tavoitteena, ellei halua menettää kaikkea energiaa ja iloa elämässä.
Ei voi olla sopusuhtainen ja vatsa on noin suuri, täydellinen turn off.

"Mie"
Treenamalla vatsalihaksia timmimpi vatsa, jos niin haluat, mutta älä laihduttamaan ala.

Ja tuo "lapsen pyöreys" nuorissa naisissa ilmenee aika usein ehkäisypillereiden käytön myötä. Näin ainakin minun lähipiirissä havainnoituna.

Yhteistyössä