onneton ja ahdistunu
Tilanne on menny totaalisen kaaottiseks tämän uusperhemeiningin myötä. Mulla 6 vuotias todella rasittava ja vilkas poika, isännällä 7 vuotias tyttö joka on itse pikku piru Nuo kaksi EI SIIS YKSINKERTAISESTI TULE TOIMEEN, tyttö on meillä joka toinen vko. Olen itse sairastellut jatkuvasti heinäkuusta asti, jokainen voi kuvitella mitä jatkuvassa poskiontelotulehdus/keuhkoputkentulehdus kierteessä on elää, kuureja vähintään kerta kuussa...siinä sivussa täysipäiväisesti töissä. Kun miehen tyttö tulee meille niin tilanne muuttuu KAAOTTISEKSI, koti on kun taistelutanner Pelkkää tappelua ja hampaiden kiristelyä, sekä lasten että aikuisten kesken. Tuo kaksikko keksii yksissä tuumin (ovat ihan suht ihmisiks kun ovat itsekseen) mitä mielettömämpiä tempauksia, kämppäkin on viiden min välein kun atomipommin jäljiltä, pelkkää siivousta/raivausta aamusta iltaan.
No, ehdotin nyt isännälle että eikö tähän hyvänen aika voisi saada jonkinmoista "rauhotusta" kunnes tuosta vähän kasvaisivat ja minä saisin itteni kuntoon että taas jaksais...Eli että tyttö tosiaan SAA käydä meillä mutta että tuo vko putkeen on yksinkertasesti liian pitkä aika, järki lähtee Että vaikka pidennettyjä vkonloppuja to-ma yms, tai vaikka muutama päivä joka vko.
Mies on asiassa AIVAN ehdoton, se on se viikko putkeen ja piste. Haukku mut päästä varpaisiin ja nyt ei olla kolmeen päivään vaihdettu sanaakaan.
Erota ei tosiaan haluttais eikä muuttaa eri osotteisiin...MITÄ TÄSSÄ NYT SITTEN TEHDÄ?
Oikeesti, asiallisia mielipiteitä, kiitsan
No, ehdotin nyt isännälle että eikö tähän hyvänen aika voisi saada jonkinmoista "rauhotusta" kunnes tuosta vähän kasvaisivat ja minä saisin itteni kuntoon että taas jaksais...Eli että tyttö tosiaan SAA käydä meillä mutta että tuo vko putkeen on yksinkertasesti liian pitkä aika, järki lähtee Että vaikka pidennettyjä vkonloppuja to-ma yms, tai vaikka muutama päivä joka vko.
Mies on asiassa AIVAN ehdoton, se on se viikko putkeen ja piste. Haukku mut päästä varpaisiin ja nyt ei olla kolmeen päivään vaihdettu sanaakaan.
Erota ei tosiaan haluttais eikä muuttaa eri osotteisiin...MITÄ TÄSSÄ NYT SITTEN TEHDÄ?
Oikeesti, asiallisia mielipiteitä, kiitsan