Oonko mä nyt liian "hysteerinen"?

Meidän piti lähteä Kampissa käymään perheen kanssa, mut en uskalla lähteä, kun sitä Sellon ampujaa ei ole saatu kiinni :eek: :ashamed: Mistä sitä tietää, missä se on...

Joku kaveri oli löytänyt tekijän nimellä Enirosta osoitteen ja linkittänyt sen facebookiin... :|
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Meidän piti lähteä Kampissa käymään perheen kanssa, mut en uskalla lähteä, kun sitä Sellon ampujaa ei ole saatu kiinni :eek: :ashamed: Mistä sitä tietää, missä se on...

Joku kaveri oli löytänyt tekijän nimellä Enirosta osoitteen ja linkittänyt sen facebookiin... :|
Siis miksi oli linkittänyt?
 
äh
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Meidän piti lähteä Kampissa käymään perheen kanssa, mut en uskalla lähteä, kun sitä Sellon ampujaa ei ole saatu kiinni :eek: :ashamed: Mistä sitä tietää, missä se on...

Joku kaveri oli löytänyt tekijän nimellä Enirosta osoitteen ja linkittänyt sen facebookiin... :|
Mielestäni olet. Mistä tosiaan tietää, missä se on.. ties vaikka tulis teille kotiin, hui nyt äkkiä karkuun ;) (ei sais tehdä vakavalla asialla pilaa, mutta kun vähän turhan hysteeristä menoa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Meidän piti lähteä Kampissa käymään perheen kanssa, mut en uskalla lähteä, kun sitä Sellon ampujaa ei ole saatu kiinni :eek: :ashamed: Mistä sitä tietää, missä se on...

Joku kaveri oli löytänyt tekijän nimellä Enirosta osoitteen ja linkittänyt sen facebookiin... :|
Siis miksi oli linkittänyt?
Niinpä, en tiedä. Mun mielestä aika typerää :/
 
äh
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Täytyy sanoa että hirvittäs lähtee nyt sinnepäin. Kun se on vapaana ja ties missä. Ootan että mies tulee ehjänä kotia.
Minnepäin? Kamppiin (jonne ap siis oli menossa) ? Mä oon tässä Pasilan kupeessa töissä, sehän voi olla vaikka tullut junalla tänne ja oottaa tossa pihalla, voivoi en varmaan uskalla lähteä kotiin... Niin tai voihan se olla mennyt vaikka Kirkkonummelle tai vaikka Katajanokalle tai Keravalle tai Köyliöön taitaitai...

Nyt en oikein ymmärrä teitä ihmiset...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Täytyy sanoa että hirvittäs lähtee nyt sinnepäin. Kun se on vapaana ja ties missä. Ootan että mies tulee ehjänä kotia.
Minnepäin? Kamppiin (jonne ap siis oli menossa) ? Mä oon tässä Pasilan kupeessa töissä, sehän voi olla vaikka tullut junalla tänne ja oottaa tossa pihalla, voivoi en varmaan uskalla lähteä kotiin... Niin tai voihan se olla mennyt vaikka Kirkkonummelle tai vaikka Katajanokalle tai Keravalle tai Köyliöön taitaitai...

Nyt en oikein ymmärrä teitä ihmiset...
joo kuulostaa vähän naurettavalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Täytyy sanoa että hirvittäs lähtee nyt sinnepäin. Kun se on vapaana ja ties missä. Ootan että mies tulee ehjänä kotia.
Minnepäin? Kamppiin (jonne ap siis oli menossa) ? Mä oon tässä Pasilan kupeessa töissä, sehän voi olla vaikka tullut junalla tänne ja oottaa tossa pihalla, voivoi en varmaan uskalla lähteä kotiin... Niin tai voihan se olla mennyt vaikka Kirkkonummelle tai vaikka Katajanokalle tai Keravalle tai Köyliöön taitaitai...

Nyt en oikein ymmärrä teitä ihmiset...
Täältä sivusta sinne kaupunkiin päin. Tottahan se on että se voi olla jo vaikka missä,mut onko se sinällään ihme että tollasessa tilanteessa saattaa pelottakin ihmisiä ja arveluttaa niinkauan kun tyyppi on saatu kiinni.
 
vieras
siis ihan oikeesti ette uskalla mennä kauppaan??? mitä jos asutte siinä neighborhoodilla, uskallatteko olla kotona? ja mitä jos se on juuri karannut tuonne sivulle ja seuraavaksi tuijottaa teidän ikkunasta sisään?? siis kääk!!!! sängyn alle kaikki!!!
 
Silloin, kun Myyrmannissa räjähti pommi, meidän piti mennä Itikseen. No eipä menty sen takia, kun epävarmuus pommittajasta oli valloillaan. En ottanut tietoista riskiä, että pommi räjähtää Itiksessäkin.
Eli ymmärrän hyvin, jos ei nyt hotsita lähteä shoppailemaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Silloin, kun Myyrmannissa räjähti pommi, meidän piti mennä Itikseen. No eipä menty sen takia, kun epävarmuus pommittajasta oli valloillaan. En ottanut tietoista riskiä, että pommi räjähtää Itiksessäkin.
Eli ymmärrän hyvin, jos ei nyt hotsita lähteä shoppailemaan.
samalla todennäkösyydellä se ois räjäyttäny teidän kodin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Silloin, kun Myyrmannissa räjähti pommi, meidän piti mennä Itikseen. No eipä menty sen takia, kun epävarmuus pommittajasta oli valloillaan. En ottanut tietoista riskiä, että pommi räjähtää Itiksessäkin.
Eli ymmärrän hyvin, jos ei nyt hotsita lähteä shoppailemaan.
samalla todennäkösyydellä se ois räjäyttäny teidän kodin.
So vat!? Oletko kuullut koskaan defenssimekanismista?!
 

Yhteistyössä