Oonko mä nyt ihan huono äiti?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen siis raskaana ja vauvajutut kiinnostaa tasan nolla! Tulee oksennusreaktio jos yrittää selata jotain vauvajuttuja netissä! En tod. jaksa kouhkata yhtään mistään!
Tänään rintsikkamyyjä yritti esitellä mulle imetysliivejä, hyvä etten lähtenyt juoksemaan pakoon :/
Neuvolassa haluan käydä mahd. harvoin ja sydänääniä ei kiinnosta kuunnella :/
3. lapsi kyseessä...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Miksei sua kiinosta? Onko lapsi toivottu, onko tapahtunut jotain sellasta mikä saa sut ajattelemaan noin tai onko raskaus ollut jotenkin vaikea?
Mun kaikki raskaudet on olleet tällaisia :/ Musta raskaudessa ei ole mitään hyvää, odotan vaan että loppuu mahd. äkkiä!
 
ap
Kaikki lapset on kyllä olleet haluttuja, mutta menee aina lähemmäs vuosi että opin niitä rakastamaan. en vaan pidä vauvoista, rakastan isompia lapsia ja valitettavasti raskaus ja vauvanhoito on ainoa tapa saada isompi lapsi :(
Tuntuu vaan että olen jotenkin huonompi tämän takia.
 
melkein saman kokenut
Mulla kävi samoin, kun odotin tätä meidän kuopusta. Jotenkin ei niin enää ollu "uutuuden viehätystä" kun lapsia ennestään. Neuvolakäyntejä koko raskausaikana alle 10 ja muutenkin matalaa profiilia pidin. Laps synty ja ihan yhtä läheinen ja tärkeä, kun muutkin lapset. Aina ei vaan jaksa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Miksei sua kiinosta? Onko lapsi toivottu, onko tapahtunut jotain sellasta mikä saa sut ajattelemaan noin tai onko raskaus ollut jotenkin vaikea?
Mun kaikki raskaudet on olleet tällaisia :/ Musta raskaudessa ei ole mitään hyvää, odotan vaan että loppuu mahd. äkkiä!
No tää on siun tapa olla raskaana,ei sen kummempaa.Ei kaikkia voi kiinnostaa.Mie en digannu siitä olotilasta yhtään,eka oksetti 5 kuukautta sit oli jos jonniimoista kremppaa ja loppupäästä piti ostaa feikkicrokseja kassillinen ku mitkään kengät ei niihin turvonneisiin pölkkyihin mahtunu :headwall: ja maha oli valtava,ei oo ikävä raskautta ei ollenkaan!Vaan kyl mie innosta hihkuen kuuntelin sydänääniä paitsi sitku tul niittä rytmihäiriöitä ja ravasin viikon välein saikulla loppuajasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaikki lapset on kyllä olleet haluttuja, mutta menee aina lähemmäs vuosi että opin niitä rakastamaan. en vaan pidä vauvoista, rakastan isompia lapsia ja valitettavasti raskaus ja vauvanhoito on ainoa tapa saada isompi lapsi :(
Tuntuu vaan että olen jotenkin huonompi tämän takia.
:hug: ,höpö höpö.Oot varmasti ihan kelpo äiti.Kaikki myö ollaan erilaisia eikä se rakkaus syty välttämättä heti ku vauva pullahtaa maailmaan vaan ajan kuluessa tutustuu pieneen ja alkaa tähän kiintymään.
 

Yhteistyössä