Oonko mä ainut joka ei paskonut synnytyksessä? :O

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tästä on täällä jauhettu jo 2 päivää ja joillekkin on todella vaikea ymmärtää ettei jokaisella tule paskaa synnyttäessä.

Otin peräruiskeen ja istuin yli tunnin paskalla sen jälkeen, kun jäin aina wc:seen odottamaan että tuleeko sitä tavaraa vielä ja sen jälkeen en enään syönyt mitään joten suoli oli todellakin _tyhjä_ kun menin synnyttämään.

Kätilönä oli kaiken lisäksi hyvä ystäväni, jonka kanssa olen voinut jutella synnytyksestäni ihan työajakin ulkpuolella ja sitä paskaa kun ei tosiaan tullut.

Ens kerralla pitää vissiin paskantaa oikein kunnolla siihen pöydälle..

En minäkään esikoiselta ulostanut synnytyksessä. Tuo synnytys eteni niin hitaasti, että ehdin ihan rauhassa saamaan peräruiskeen ja tyhjentämään suolen.

Toiselta ne läjät sit kyllä oli pöydällä ku oli paljo nopeempi tempoinen tapaus... :x

Turkilmas
No ei mullakaan paskaa synnytyksessä tullut. Mutta synnärillä kyllä oksensin ja paskansin ja supistelin kaikkea samaan aikaan ja paljon. Mutta siis ihan pyttyyn ja vatiin, ei sitten enää työntövaiheessa ollut mitään mitä olis paskonut...

Rukoilijasirkka
En mäkään paskonut. Se kätilö sanoi, että ponnistappas nyt, niin tulee se kakka sieltä suolesta pois tieltä. Minä ponnistin tietysti kohteliaana ja sanoin vielä että siinäs näitte: minulta ei kakkaa nyt tule.

Jälkikäteen puhuin siitä miehelle, niin se sano, että kuule kyllä sulta sitä kakkaa tuli, mutta kätilö ei sitä sanonut, hymyili vaan. ;)

Mut jos kerran on saanut peräruiskeen, niin eihän sitä kikkaretta silloin ehkä tule.

:D et ole ainoa. en ole paskonut minäkään. esikoinen synty ilman peräruiskeita, suoli toimi ennen synnytystä "luomuna" ja kuopusta tehdessä pruuttasivat sen pirun peräruiskeen ja silon istuin pytyllä sit ennen kunnon "actionin" alkua, eikä sillonkaan lirunu mitään ylimääräsiä. tulipa ehkä pisin lause koskaan..

*muoks oksensin sitten senkin edestä..

En kakkinu, peräruiskeen sain onneks ja istuin kipeiden supistuksen kans pöntöllä ovi raollaa kun pylly räpätti ja miestä siinä oven takana ois naurattanut kun jännitti niin kovin mitä tuleman pitää muttei ollut ääneen uskaltanu nauraa ku kätilö istu samassa huoneessa ja mä oven takana :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En mäkään paskonut. Se kätilö sanoi, että ponnistappas nyt, niin tulee se kakka sieltä suolesta pois tieltä. Minä ponnistin tietysti kohteliaana ja sanoin vielä että siinäs näitte: minulta ei kakkaa nyt tule.

Jälkikäteen puhuin siitä miehelle, niin se sano, että kuule kyllä sulta sitä kakkaa tuli, mutta kätilö ei sitä sanonut, hymyili vaan. ;)

Mut jos kerran on saanut peräruiskeen, niin eihän sitä kikkaretta silloin ehkä tule.
Näin on tainnut hyvin monelle muullekin käydä, ketkä kivenkovaa väittävät, etteivät kakanneet.

Ja itse ainakin enemmin kakkaan pökälettä vauvan mukana, kun ripulia siihen pöydällekin vielä peräruiskeen jäljiltä.

Yhteistyössä