Oonko mä ainoa, joka ei viihdy baareissa?

  • Viestiketjun aloittaja Kynsiviila
  • Ensimmäinen viesti
Kynsiviila
Mun mielestä ne on maailman tylsimpiä paikkoja. En tajua, miks jotkut ihmiset odottaa maanantaista lähtien sitä perjantaipäivää, jolloin pääsee taas "tuulettumaan". Sitten ne seisoo tappina seinillä ja tuijottelee niitä jotka on "villinä" uskaltanu mennä tanssimaan. Seuraavana päivänä taas muistellaan levottomina, kuinka hauskaa oli. "Mäkin laattasin kaks kertaa!"

Näin ei käyttäydy 16-vuotiaat vaan ihan täysi-ikäiset ja siitä keski-ikään asti.

Hauskaa saa pitää, enkä tullu moralisoimaan, mut mun mielestä ne on yks maailman yliarvostetuimmista harrastuksista.

Ja mitä seuran hakuun tulee, niin en mä oo ainakaan mitään miestä sieltä saanu, ku ei siel paskan ja kovan musan takia voi puhua korkeintaan ku lempiväreistään.

Ja en ole mikään kirjastotädin ja villasukan risteys, vaan ihan sosiaaliset taidot omaava, ulkonäöstä kehuja saanu ja usein vielä tutut pyytää mua edes alottelemaan, koska on kuulemma hauskempaa, kun oon mukana.
 
Aika samat mietteet on mulla. ne vaan ei ole aikuisen ihmisen paikkoja. niissä ei kannata tavata kavereita, koska musiikki estää kuitenkin juttelemasta mistään. Jos nyt kuitenkin on niin pöljä, että yrittää huutamalla puhua, se musiikki takuuvarmasti loppuu just kun huutaa kaverin korvaan jotan tosi noloa, ja kaikki kuulee :LOL:
 
Minä en välitä baareista. Kun olin nuori, niitä ei sanottu baareiksi, baarissa istuivat papat oluella :D Mutta jotka tykkää käydä, saavat siitä iloa, mikäs siinä. Minä olen pihikin, en raski käyttää rahaa baareihin.
 
Kynsiviila
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Minä en välitä baareista. Kun olin nuori, niitä ei sanottu baareiksi, baarissa istuivat papat oluella :D Mutta jotka tykkää käydä, saavat siitä iloa, mikäs siinä. Minä olen pihikin, en raski käyttää rahaa baareihin.
Niin, unohdin vielä mainita, että sitä rahaakin palaa siihen niin paljon. Ei kyllä todellakaan saa sillä huvilla rahoille vastinetta, ei alkuunkaan.
 
Jos tällä tarkoitetaan tanssiravintoloissa notkumista yötä myöten, niin olen ap:n kanssa samaa mieltä. Sinne meteliin ja möykkään minua ei saisi kirveelläkään. Sen sijaan minusta on tosi kiva käydä ravintolassa syömässä hyvin hyvässä seurassa.

Kaikkein mieluiten vietän iltaa (tai aikaa ylipäätään) kavereiden kanssa hyvästä ruoasta ja juomasta nauttien ihan kotosalla tai mökillä tms.
 
Mä tykkään enemmän kotibileistä. Yleensä baareihin mentäessä porukka hajoo... :/
Mutta pienessä porukassa jonkun kotona naukkaulua, juoruamista, sing staria, peliä ym...Ja sitten vähän tanssimaan ja kotiin ennen pilkkua..
Tätäkin riittää sen 4krt/vuosi.
 
metsänpeitto
Jos se baarissa käyminen on sitä, että menee kivan ihmisen kanssa istumaan iltaa ja juttelemaan, jonnekin siistiin (siis puhtaaseen) paikkaan niin tykkään. Sopivasti ihmisiä ympärillä ja aikaisin kotiin :) (Terkkuja Kylmälle Nakille :D ) Varsinkin nyt se on kivaa, kun ei haise tupakalle sisällä.

Jos se on känniääliöhelvetti, jossa jalat tarttuvat lattiaat, huono musiikki soi ja ihmiset eivät tunne oman alkoholinsietonsa rajoja, en tykkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Viihdyn baareissa mutta en tunnista itseäni enkä kantapaikkojani tuosta kuvauksesta. Ehkä käyt vaaränlaisissa paikoissa?
Sama juttu...en siis tunnista itseäni, ystäviäni tai ns. lempibaarejani noista kuvauksista.

Liikumme ap:n kanssa varmaan ihan eri porukoissa sitten :)
 
Kynsiviila
Kaikkein mieluiten vietän iltaa (tai aikaa ylipäätään) kavereiden kanssa hyvästä ruoasta ja juomasta nauttien ihan kotosalla tai mökillä tms.[/quote]

Jep, tää on munkin mielestä ehdottomasti parasta ajanviettoa!
 
Koko ajan kiinnostaa vähemmän ja vähemmän notkua baareissa. Ennen oli asia toisin mutta ei sitä näköjään loputtomiin jaksa... Tuntuu et siellä on kaikki jo nähty :D
Silloin tällöin on ihan kiva käydä parilla tuopilla kaverin kanssa, mutta tositosi harvoin tulee lähettyä. Varsinkaan mitään ördäämistä ei enää jaksais katella.
Mökkireissut sun muut taas on (melkein) aina jees! :)
 
Ei yökerhot ookaan niin hauskoja, ainakaan isolle porukalle kun ei voi jutella. Mutta tanssimisestä mä tykkään jos on hyvä musiikki. Tykkään enemmän pubeista tai vaan jonkun luona juomisesta porukassa.
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja Kynsiviila:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Minä en välitä baareista. Kun olin nuori, niitä ei sanottu baareiksi, baarissa istuivat papat oluella :D Mutta jotka tykkää käydä, saavat siitä iloa, mikäs siinä. Minä olen pihikin, en raski käyttää rahaa baareihin.
Niin, unohdin vielä mainita, että sitä rahaakin palaa siihen niin paljon. Ei kyllä todellakaan saa sillä huvilla rahoille vastinetta, ei alkuunkaan.
Ei niin. Mulla meni viimeks n. 50 e enkä tullut ees känniin. Kotona olisin saanu kännit muutamalla eurolla ja paremmassa seurassa :)
 
Mä viihtyisin kyllä baarissa jos olisi mukava baari ja sielä hyvää seuraa.
En tykkää mistään yökerho-tyyppisistä ratkaisuista missä musiikki pauhaa niin että pöytäseurueelle voi korkeintaan hymyillä. Hiljainen musiikki, ehkä jotain hauskoja pelejä, sitä hyvää seuraa, rauhallinen kuppila. Se on mukavaa.
 

Yhteistyössä