?
:(
Vieras
Ehkä mää sitten suutuin turhasta, joten pyydämpä mieheltä anteeksi... Mutta tää juttu oli siis vain yksi asia, mies ei pidä missään sasiassa sovitusta kiinni...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On ollut sun oma valinta jäädä pettävän puolison kanssa parisuhteeseen. Kalastelet vain riitoja määräilemällä mitä toinen saa ja ei saa tehdä. Ja sehän pettää sua vaikka keskellä päivää ruokatauolla jos on pettääkseen.
Todella kurjaa viettää iltaa kavereiden kanssa jos pitää olla tilivelvollinen jokaisesta tunnista ja bilistäkin pelata näppäilemällä vaimolle lepyttelyviestejä "kohta tuun kotiin, yksi peli vielä."
Ärsyyntyisitkö itse jos menisit tyttöjen kanssa vaikka leffaan, syömään ja sitten muutamille niin hyvät jutut katkeasi aina siihen että sun puh. soi ja joudut vakuuttelemaan miehelle että oot oikeassa ravintolassa ja seurassakin on ne hyväksytyt henkilöt...?
No miksi te olette sitten yhdessä?
Toinen pettää, sä et näemmä saa lainkaan omaa aikaa...
Taidatte molemmat olla epävarmoja itsestänne ja suhteestanne. Ei tuollaista käyttäytymistä muuten selitetä.
Luottamus ihan kadoksissa.
Jos haluatte liittonne/suhteenne kestävän niin suurremontti on paikallaan. Pitää osata olla rehellinen toiselle ja luottamusta täytyy olla. Muuten ei tule mitään.
Et tainnu luke mun edellistä tekstiä... Minä en siis saa koskaan olla rauhassa viihteellä ilman miestäni... Ja siis tuo pettäminen jäi ihan suutelu asteelle, ei siis pettäny pahimmalla mahdollisella tavalla..
Voi kuule kuinka mää yritän luottaa, mutta kaippa toisen täytyisi olla luottamuksen arvoinen??
Mutta ei riitä että sinä pelkästään yrität luottaa.. Täytyisi sen toisenkin osata luottaa. Ja kirjoituksesi perusteella miehesi ei luota ja on erittäin epävarma itsestään.
Avioliitto on solmittu mutta ei se silti tarkoita että sen eteen ei tarvitsi tehdä mitään. Onko teillä vähän kulahtanut suhde? Löytyykö romantiikkaan väliltänne? Hellittekö toisianne, yllätättekö toisenne välillä iloisesti? Kyllä suhteen eteen pitää tehdä töitä, ei riitä että ollaan naimisissa ja meillä on lapsia... mitä sitten? jos ei nauti toisen seurasta mutta tyydytään siihen?
Kyllä suhteessa pitää molempien päästä tuulettumaan yksikseen tai ystävien kanssa ilman että toinen on puhelinhäirikkönä.
Mä ymmärrän että sun on vaikea nyt luottaa ja vaikeammaksi asian tekee se että mies ei sinun mielestäsi nyt anna aihetta siihen eikä yritä tarpeeksi. Mutta pettämisen jälkeen ihmisillä on vaihtoehtoja. Asia keskustellaan läpi. Sitten tehdään päätös jatketaanko yhdessä vai ei. Syitä voi olla monia. Jos molemmat osapuolet päättävät että yhdessä jatketaan niin sitten on tehtävä päätös että se on ohi ja siihen ei palata enää. Petetynkin on vaan tehtävä päätös että mä luotan nyt tohon toiseen. Jos siihen ei pysty, niin suhteen on mahdoton tulla eheäksi ja osapuolet vaan katkeroituvat ja kenelläkään ei ole hyvä olla.
Joten sun täytyy tehdä päätös, luotatko vai et? Ja jos luotat, lopetat tollaiset aikarajat sun muut. Anna miehes mennä ja niele epävarmuutesi. Jos et pysty, sun täytyy miettiä avioliiton pyhyyttä sitten uusiksi tai hyväksyä ettet osaa olla onnellinen enää.
Niin ja mielestäni miehelläs ei nyt oo hyvä olla itselläänkään, jos kerran viikolla tulee joskus yöllä kännissä kotiin ja töihin pitäs 6 mennä!? Jotain on pielessä.
Niin no koskaanhan ei saa lähtee lapasesta? Kuten sanoin, miehellä oli hauskaa kavereiden kanssa... Ei se siis todellakaan usein viikolla juo...
Niin no koskaanhan ei saa lähtee lapasesta? Kuten sanoin, miehellä oli hauskaa kavereiden kanssa... Ei se siis todellakaan usein viikolla juo...