Oonko mä oikeesti sekoamassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Juup, siltä tuntuu.
Miehen kanssa käytiin toissa-aamuna pitkät keskustelut aiheesta erotaanko, siis minä halusin erota. Syynä se, että vaikka me ei sinänsä pahemmin riidellä, ei ole isoja ongelmia yhtään, niin minä kaipaan MIESTÄ! Siis miestä vierelleni, joka hellii, pussaa edes kerran päivään, haluaa pitää mua vierellä, halaa, puhuu, kertoo tunteistaan jne! Mutta ei, tämä ukko vaan tiuskii, kiukuttelee, kun pikkupennut, ei puhu ei pussaa, seksistä puhumattakaan!! :headwall: Mä oon niin hellyydenkipee, että sanoin jopa hänen ajavan minut väkisin toisen miehen syliin. jne jne....
Noh, hän lupasi muuttua, kertoi ettei halua koskaan päästää minusta irti ja rakastaa minua blaablaa! Nyt sitten hän on pari päivää yrittänyt huomioida minut, mutta se tuntuu minusta niiiiiiiin teennäiselle!! Koska mä tiedän miksi hän käyttäytyy niin! |O
En tiedä, sekoan! :'(

Ottaisin kyllä vakavasti tuon lauseen ettei koskaan päästä sinusta irti... et ei vaan ala häiriköimään jos eroatte. omalle ex:lle piti hankkii lähestymiskielto kun ei muuten uskonu et suhde on loppu ja piste.

Mutta sinulla on yks elämä... jos et oikeesti tunne saavasi mieheltäsi tarpeeks rakkautta, kannattaa harkita sitä eroa... mutta mieti mitä oikeesti haluat... suhteenne kuulostaa kyllä lähinnä kämppä kaveruudelta.... sori...

minäkö se siellä kirjottelen....oli nimittäin ihan kuin mun suusta, toi sun tilitys.
Meillä aivan täsmälleen samanlaista, ja oikeesti tuntuu välillä että järki todellakin jättää.
ja kun ei se miehen antama huomio vaan tunnu enää aidolta, jos sitä saa sen jälkeen kun on ensin pitänyt sitä "vaatia".Mitään neuvoja mulla ei sulle ole...tää on vaan NIIIIN ärsyttävää, ja henkisesti pitemmän päälle aika hajottavaa.Lohdullista sinänsä, että on meitä näköjään tässäkin asiassa muitakin.Jaksamisia vaan sullekkin :)

Meillä on ihan samanlainen tilanne, paitsi että ei kyllä erosta ole puhuttu. Enkä sitä halua, mutta haluaisin kyllä myös mieheni huomioivan minua enemmän.
Meillä myös nämä puitu ja mieheni sanoi yrittävänsä, yrittää kyllä mutta se tosiaan on niin väkinäistä. Se ei todellakaan tunnu luonnolliselta.
Tuo tekstisi tosiaan kuulostaa liiankin tutulta, onkohan meillä sama mies? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:
Koska mä tiedän miksi hän käyttäytyy niin! |O
:'(

No miksi hän käyttäytyy niin?
Siksi että rakastaa sua ja haluaa näyttää sen sulle. Sitä helposti pitkässä parisuhteessa luisutaan siihen, että hellyyttä ei näytetä. Sitten kunnon herätyksen jälkeen ollaan kuin uudelleen rakastuneet, ilman, että siinä on mitään teennäistä.
Mitä sun miehen pitäis nyt sitten tehdä, että sä olisit tyytyväinen?

Oletko sä täyttänyt oman osuutesi?
Mies kaipaa NAISTA! Siis naista vierelleen, joka hellii, pussaa edes kerran päivään, haluaa pitää vierellä, halaa, puhuu, kertoo tunteistaan jne!
Jospa mies on tiuskinut ja äyskinyt samasta syystä?
Jonkun täytyy tehdä aloite! Rakkaus ei roihua hoitamatta, ihan kuin tuli sammuu, ellei sille anneta polttoainetta!

Onnea matkaan! Suhdetta pitää hoitaa, ei se eroamalla parane, jos rakkautta löytyy!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ihan samanlainen tilanne, paitsi että ei kyllä erosta ole puhuttu. Enkä sitä halua, mutta haluaisin kyllä myös mieheni huomioivan minua enemmän.
Meillä myös nämä puitu ja mieheni sanoi yrittävänsä, yrittää kyllä mutta se tosiaan on niin väkinäistä. Se ei todellakaan tunnu luonnolliselta.
Tuo tekstisi tosiaan kuulostaa liiankin tutulta, onkohan meillä sama mies? :)

Voi olla, ihmetellytkin hänen pakottavaa tarvetta ylitöihin :whistle: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ottaisin kyllä vakavasti tuon lauseen ettei koskaan päästä sinusta irti... et ei vaan ala häiriköimään jos eroatte. omalle ex:lle piti hankkii lähestymiskielto kun ei muuten uskonu et suhde on loppu ja piste.

Mutta sinulla on yks elämä... jos et oikeesti tunne saavasi mieheltäsi tarpeeks rakkautta, kannattaa harkita sitä eroa... mutta mieti mitä oikeesti haluat... suhteenne kuulostaa kyllä lähinnä kämppä kaveruudelta.... sori...

Siltä tämä tuntuukin, sanoinkin ystävälle, että olen hänen taloudenhoitajansa tai kämppäkaverinsa, kumpaakaan ei tietääkseni rakastella vaikka kunnioitetaankin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja atta:
minäkö se siellä kirjottelen....oli nimittäin ihan kuin mun suusta, toi sun tilitys.
Meillä aivan täsmälleen samanlaista, ja oikeesti tuntuu välillä että järki todellakin jättää.
ja kun ei se miehen antama huomio vaan tunnu enää aidolta, jos sitä saa sen jälkeen kun on ensin pitänyt sitä "vaatia".Mitään neuvoja mulla ei sulle ole...tää on vaan NIIIIN ärsyttävää, ja henkisesti pitemmän päälle aika hajottavaa.Lohdullista sinänsä, että on meitä näköjään tässäkin asiassa muitakin.Jaksamisia vaan sullekkin :)

:hug:

Oletteko ap olleet jo pitempään yhdessä? Sinuna harkitsisin vielä hyvin tarkasti, ennen kuin eroaisin. Jokaiseen parisuhteeseen mahtuu erilaisia vaiheita... Ja mitä siihen tulee, että miehesi käytös vaikuttaa nyt teennäiseltä, kun hän toimii kuten sinä haluat... Kannattaa kuitenkin arvostaa sitä, että miehesi toimii noin, tekee parisuhdetekoja. :)

Meillä on sama ongelma,yhdessä oltu jo 15vuotta.
Minä olen meillä se joka halaa,pussaa,hellii,huomioi toisen,hemmottelee,vie iltapalat sänkyyn ja aamukahvit.
Mutta minä en saa IKINÄ samaa kohtelua.Ei kauniita sanoja,ei mitään.
Olen monet itkut itkenyt ja mies ei vaan tajua mistä on kyse.
Lapsia meillä 6kpl joten ajatuskin erosta kauhistuttas.
Rakastan miestä,mutta olen jo ihan turta siihen että tämä tunteiden näyttö on niin yksipuolista.
Puhuttu on,mutta ei vaan ukko muutu.
Elämä on.
Kait mä en ole sitten huomioimisen arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:
Koska mä tiedän miksi hän käyttäytyy niin! |O
:'(

No miksi hän käyttäytyy niin?
Siksi että rakastaa sua ja haluaa näyttää sen sulle. Sitä helposti pitkässä parisuhteessa luisutaan siihen, että hellyyttä ei näytetä. Sitten kunnon herätyksen jälkeen ollaan kuin uudelleen rakastuneet, ilman, että siinä on mitään teennäistä.
Mitä sun miehen pitäis nyt sitten tehdä, että sä olisit tyytyväinen?

Oletko sä täyttänyt oman osuutesi?
Mies kaipaa NAISTA! Siis naista vierelleen, joka hellii, pussaa edes kerran päivään, haluaa pitää vierellä, halaa, puhuu, kertoo tunteistaan jne!
Jospa mies on tiuskinut ja äyskinyt samasta syystä?
Jonkun täytyy tehdä aloite! Rakkaus ei roihua hoitamatta, ihan kuin tuli sammuu, ellei sille anneta polttoainetta!

Onnea matkaan! Suhdetta pitää hoitaa, ei se eroamalla parane, jos rakkautta löytyy!

Tästä keskusteltiin myös, eli minä hakemalla haen huomiota, yritän halia, pussailla, mennä viereen jne jne!! Mutta aina on joku tekosyy, eli hän tiuskii, "mene pois, päätä särkee, ähky, nälkä, väsyttää, mahaan koskee, kuuma, kylmä" lista on loputon |O
Kun mä en usko, että kyse on mistään uudelleen rakastumisesta, vaan puhtaasta esityksestä, etten mä lähde.
Ja oon yrittäny hoitaa suhdetta myös hommaamalla meille jatkuvasti kahden keskistä aikaa, se menee siihen, että ukko kutsuu ystäviään meille ja alkaa kinuta baariin, kun on muka AINA kotona :headwall: Just joo!!! :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Oletteko ap olleet jo pitempään yhdessä? Sinuna harkitsisin vielä hyvin tarkasti, ennen kuin eroaisin. Jokaiseen parisuhteeseen mahtuu erilaisia vaiheita... Ja mitä siihen tulee, että miehesi käytös vaikuttaa nyt teennäiseltä, kun hän toimii kuten sinä haluat... Kannattaa kuitenkin arvostaa sitä, että miehesi toimii noin, tekee parisuhdetekoja. :)

Ollaan oltu reilu 4-vuotta, eli ei hirmusen pitkään kuitenkaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Minä olen meillä se joka halaa,pussaa,hellii,huomioi toisen,hemmottelee,vie iltapalat sänkyyn ja aamukahvit.
Rakastan miestä,mutta olen jo ihan turta siihen että tämä tunteiden näyttö on niin yksipuolista.
Elämä on.

Kunpa joitain asioita voisi muuttaa, en kadu lapsiani, enkä elämääni, mutta...
Yritetään jaksaa :hug:

Äkkiseltään ku luki tekstis, ni et taida enää itse haluta yrittää parantaa teidän suhdetta? Elä kuitenkaan anna miehes kuvitella et te yhdes korjaatte suhdettanne,jos olet jo päättänyt luovuttaa. Ei se aina vaihtamallakaan parane. Mieti Mikä on saanut teidät olemaan sen 4 vuotta yhdessä? oko miehesi muuttunut paljon? :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Onko miehesi ollut pitkäänkin tuollainen?

Apua, en ole ajatellut edes... On varmaan vuosia kuitenkin, ehkä raskausaika (tulin ekoina kuukausina) ja pojan vauva-aika oli vielä ihanaa... Kun palasin työelämään ja sain muitakin sos.suhteita, kun hän, muuttui tämä tämmöseksi... Kamala ahdistus ja itku iskee, kun alan miettiä millasta tämä oli vielä hyvinä aikoina :'(

Alkuperäinen kirjoittaja VinoVispilä:
Äkkiseltään ku luki tekstis, ni et taida enää itse haluta yrittää parantaa teidän suhdetta? Elä kuitenkaan anna miehes kuvitella et te yhdes korjaatte suhdettanne,jos olet jo päättänyt luovuttaa. Ei se aina vaihtamallakaan parane. Mieti Mikä on saanut teidät olemaan sen 4 vuotta yhdessä? oko miehesi muuttunut paljon? :hug:

En mä tahdokkaan vaihtaa, minä rakastan tätä miestä!! Minä haluan vaan, että hän olisi oma rakastava itsensä, mikä hän oli oli ennen! Haluan sen miehen kehen rakastuin! :heart: Kyllä minä haluan ehjätä tämän suhteen, teen kaikkeni... Kai lopulta jopa tyydyn osaani :ashamed:

Just tollaset oikuttelijat on ravostuttavia.. Mulla on yks kaveri, joka ei ole ikinä tyytyväinen mihinkään ja pompottelee miehiä mennen tullen. Jatkuvasti vaihtuu poikaystävät jne.. Kerran se jopa valitti, mulle, että kun hänen poikaystävänsä ei ole täydellinen, kun hän haluu TÄYDELLISEN poikaystävän! Muista, kannattaa mennä välillä myös itseensä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just tollaset oikuttelijat on ravostuttavia.. Mulla on yks kaveri, joka ei ole ikinä tyytyväinen mihinkään ja pompottelee miehiä mennen tullen. Jatkuvasti vaihtuu poikaystävät jne.. Kerran se jopa valitti, mulle, että kun hänen poikaystävänsä ei ole täydellinen, kun hän haluu TÄYDELLISEN poikaystävän! Muista, kannattaa mennä välillä myös itseensä!

Oikuttelijat!! Ja oonko mä vaihtanu miestä, kun sukkaa!!
Minähän sanoin, että haluan juuri tämän miehen mikä minulla on, en ketään muuta, opettele lukemaan!! Ja olen kuule mennyt itseeni, et voi tietää, kun et todellakaan tunne minua!
Minä en halua täydellisyyttä vaan oman mieheni sellaisena, kun häneen rakastuin!!

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Elämä on.

Sinulla aika erilainen tilanne kuin apllä.

Miten kummassa olet kestänyt 15 vuotta miehen kanssa joka ei huomio sinua eikä vatsaa hellyydenosoituksiisi jaa olet vielä hankkinut 6 lasta sellaisen kanssa. Älä ole lattiamatto hyvä nainen!

Minusta tuollaisten ihmisten ei pitäisi tehdä lapsia.

Tuo nimimerkkikin viittaa teiniin ja ajatusmaailma sitä samaa.

Mutta kun olet nyt lapsia tehnyt, niin erolla uhkaaminen on väärin. ERoa kuin nainen, äläkä yritä muuttaa toista ihmistä kiristämällä erolla. On raukkamaista, lapsellista.

Yhteistyössä