Oonko mä ns. tuurijuoppo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vai?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vai?

Vieras
Tai mikä sen nimitys sitten onkaan, että välillä on pitkäkin kausi ilman alkoa ja sitten taas maistuu?

Siis tuossa yhdessä vaiheessa mä join joka toinen vkl perjantai-iltaisin. Siidereitä meni ehkä noin 4-7kpl, siis niitä puolenlitran. Sitten oli kausi, kun join joka perjantai, mut tätä ei kestänyt kuin ehkä kuukauden verran. Lomillakaan en tissutellut koskaan arkisin tai edes useempaa päivää putkeen.

Ja nyt on sitten menossa se kausi, kun ei vois vähempää kiinnostaa mikään alkoholi tai edes päihtyminen. Nyttenkin vapaa vkl, lapsetkin poissa, mutta ei tosiaan tee edes mieli alkoholia.

Onko tää jotain tuurijuoppoutta vai mitä? Mulla on oikeastaan sellainen vastenmielinen olotila koko alkoholia kohtaan tällä hetkellä, ollut jo muutamia viikkoja. Vai onko tää ihan tavallisen ihmisen tavallista alkoholin käyttöä? Mulla suku täynnä alkoholisteja, joten mulla ei tosiaan ole käsitystä siitä mikä on normaalia ja mikä ei.

Mä koen että tuurijuoppo on sellainen että sillä voi jäädä putki päälle, kun alkoa maistaa.

Sulla ei käsittääkseni sellaista ongelmaa (vielä ainakaan) ole.

sen vaan sanon, kun itselläki alkoholistivanhemmat että se on itsessään ollu ongelma mulle. mä arvostelen sekä muiden että itseni alkoholkin käyttöä! vaikka itsekin otan. tosin pyrin olla ottamatta. sehän se siinä hulluinta onkin! pyrin täytteen raittiuteen, mikä ei ole vielä onnistunut, mutta arvostelen niitä joilla ei mopo pysy käsissä ja jos itse joskus mopo lähtee käsistä tulee hirveet selitykset päälle.

ed. lisää että siis se on hullua että otan, vaikka en haluaisi ja arvostelen silti muita. lisäksi tuurijuopolla käsittääkseni tarjoitetaan niitä, joilla se mopo lähte käsistä aina kun vaan sattuu saamaan viinaa.

Yhteistyössä