Meidän kerrostalon pihalle on talon mummelit pykänny kukkapenkkejä, ne on reunustettu kivillä. Penskat kääntelee niitä kiviä kun etsivät ötököitä, ja jotkut jättävät sitten ne kivet levälleen. Ja tää kukkapenkkimummeli ei tietenkään tykkää, kun joutuu sitten kääntelemään niitä kiviä takaisin. Mummeli on sitten huomauttanut pihan lapsille asiasta, mikä mun mielestä on ihan ok, vanhemmat vois kieltää lapsiaan kääntelemästä niitä kiviä tai huolehtia että kääntävät ne sitten takaisin. No, nyt on sitten osa ihmisistä ihan sotajalalla ton mummelin kanssa, kun se kehtaa komentaa heidän kullannuppujaan, ja kivet ja kukkapenkit ei ole taloyhtiön rakentamia ja maksamia, ja periaatteessa niitä saa vaikka talloa:O Olenko mä nyt ihan hakoteillä, kun mun mielestä toi mummo on oikeessa, ja sillä on ihan täysi oikeus komentaa ja kieltää lapsia, myös mun lastani tarvittaessa? Mummeli on myös komentanut lapsia olemaan hiljaa rappukäytävässä, mikä on myös ihan ok, koska mun mielestä rapussa kuljetaan hiljaa. Ja yks näistä vastapuolen äideistä kun aamulla aikaisin lähtee lapsineen, niin meteli on hyytävä... Ja sitten neuvotaan 7-vuotiasta lasta että sanoo ens kerralla takaisin sille mummolle:headwall: Pliis, sanokaa mulle että mä oon ihan normaali mielipiteineni ja noi muut on uunoja?